AGORĘ - ZLIKWIDOWAĆ

1. Data: 2008-01-22 05:26:37

Temat: AGORĘ - ZLIKWIDOWAĆ
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ani jedno państwo nie pozwoliłoby, aby na jego terenie działały legalnie
agendy jawnie wrogie, szpiegowskie oraz masońskie. Przesadziliśmy z tą
tolerancją i otwartością - bo oto przybywa główny prócz Michnika opluwacz
Polski i Narodu Polskiego niejaki parchaty deimon o mianie "Tuzin-Tuzinów" -
nosiciel diabłów, które uwolniły się ze świń - nosicieli, które w świniach
umieścił sam Jezus. Czas pogonić z Polski to barachło.
Nie gaście ducha!!!

2. Data: 2008-01-22 07:39:04

Temat: Re: AGORĘ - ZLIKWIDOWAĆ
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> [...]
> deimon o mianie "Tuzin-Tuzinów" - nosiciel diabłów, które uwolniły
> się ze świń - nosicieli, które w świniach umieścił sam Jezus. Czas

Obsession about. Zakładając, że to prawda, to po co zabijać najedzoną muchę?

--
pozdrawiam noworocznie
michał

3. Data: 2008-01-22 08:08:24

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Obsession about. Zakładając, że to prawda, to po co zabijać najedzoną
muchę?

> --
> pozdrawiam noworocznie
> michał

Wystarczy by nakarmić ptaszka?

4. Data: 2008-01-22 09:18:35

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Sty, 06:26, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
> nosiciel diabłów, które uwolniły się ze świń - nosicieli, które w świniach
> umieścił sam Jezus. Czas pogonić z Polski to barachło.

Wez swojego ducha mocno w garsc, i scisnij z calej mocy. I tak
trzymaj, i nie puszczaj! A otworzy sie bezmiar lask zeslany przez
Arcychuja Przewielebnego Panslavista zwanego. I nastanie lad i
dobrobyt, dla moherow uduchowionych glupota, gnusnoscia i nierobstwem.
Amen!

J-23 von Flegiel

5. Data: 2008-01-22 09:30:30

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...
> [...]

Arcychuja Przewielebnego Panslavista zwanego. I nastanie lad i
dobrobyt, dla moherow uduchowionych glupota, gnusnoscia i nierobstwem.

I oto przed parchłem pojawiły się schody
Upadek Agory - brak GWna dla osłody.
Już żaden parch nie zafika dla Michnika.

6. Data: 2008-01-22 09:34:09

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...

Arcychuja Przewielebnego Panslavista zwanego.

Arcy-łoż. Nie podszywam się pod Michnika.

7. Data: 2008-01-22 12:19:15

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Sty, 10:30, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
>
> I oto przed parchłem pojawiły się schody
> Upadek Agory - brak GWna dla osłody.
> Już żaden parch nie zafika dla Michnika.

Stairway to Heaven

8. Data: 2008-01-22 13:11:08

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...
> [...]
>
> I oto przed parchłem pojawiły się schody
> Upadek Agory - brak GWna dla osłody.
> Już żaden parch nie zafika dla Michnika.

Zjazd na Hel na Western Bank.

9. Data: 2008-01-22 13:56:36

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:7a87e0e3-0c5d-49d0-9f58-d7408c8b6f20@
s13g2000prd.googlegroups.com...
> On 22 Sty, 10:30, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:> Użytkownik "J-23"
<k...@g...pl> napisał w

> wiadomościnews:8d119493-19a5-4663-9264-447f8e63762f@
p69g2000hsa.googlegroups
> .com...

> opluwacz
> świniach

> Stairway to Heaven
>
> Zjazd na Hel na Western Bank.

Hm!
Raczej na Led Zeppelin - Stairway to Heaven
http://www.youtube.com/watch?v=lKg4g9zMeHI

J-23 von Flegiel

10. Data: 2008-01-22 14:03:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...
On 22 Sty, 14:11, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:7a87e0e3-0c5d-49d0-9f58-d7408c8b6f20@
s13g2000prd.googlegroups
.com...
> [...]
>
> Zjazd na Hel na Western Bank.

Hm!
Raczej na Led Zeppelin - Stairway to Heaven

Zapomniałem, nie hell a szeol...

siła modlitwy
zmysł wzroku i marnowanie pieniędzy
ksiazki psychologiczne
potrzeby subiektywne i obiektywne
Wszystkiego najlepszego z okazji dnia BaBci