potrzeby subiektywne i obiektywne

1. Data: 2008-01-21 20:08:07

Temat: potrzeby subiektywne i obiektywne
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam,
spotkałem się z podziałem potrzeb wg następującego schematu:

a)obiektywne
-środowisko o określonych parametrach fizyko-chemicznych
-społeczno-ekonomiczne
b)subiektywne
-biologiczne
-społeczne
-kulturowe

Były one podane na wykładzie, jednak zupełnie nie rozumiem czym się
autor kierował przy takim dobieraniu podgrup..choćby dlaczego
biologiczne są subiektywnymi? a społeczno ekonomiczne obiektywnymi?

Biologiczne w subiektywnych mógłbym jeszcze znieść jako potrzeby
wypływające z wnętrza mego jestestwa (choć wydają się być obiektywnie
zdeterminowane biologicznym bytowaniem), natomiast społeczno
ekonomiczne wśród obiektywnych są głęboką tajemnicą..

Jeśli ktoś chciałby pomóc rozjaśnić to byłbym wdzięczny.
Łukasz.

2. Data: 2008-01-21 21:01:19

Temat: Re: potrzeby subiektywne i obiektywne
Od: Zeitgeist <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik k...@g...com napisał:
> [...]
> ekonomiczne wśród obiektywnych są głęboką tajemnicą..
>
> Jeśli ktoś chciałby pomóc rozjaśnić to byłbym wdzięczny.

Przyjdź za tydzień to sie pomyśli.

--
http://zeitgeistmovie.com/

aha i powiedz swojej matce, ze bedzie sie działo

Wszystkiego najlepszego z okazji dnia BaBci
mozg
21 stycznia - najbardziej dołujący dzień roku
Z SCP
Re: Oszołomy