AKTYWNI - PILNIE POSZUKIWANI ;-)

41. Data: 2005-05-17 17:52:20

Temat: Re: AKTYWNI - PILNIE POSZUKIWANI ;-)
Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 17 May 2005 14:19:40 +0200, na pl.soc.inwalidzi, Jacek Kruszniewski
działając w porozumieniu ze swoją klawiaturą popełnił(a) następujący ciąg
znaków:

> dziękuję :-) i założę se klapki :-)

Tak się szczęśliwie składa, że posiadam dwie pary ;-P
Chcesz jedną? Podrzucę Ci do Gliwic, gdy następnym razem będę jechał na
Ślą... och, pardom moi, do Zagłębia :-D

Pozdrawiam
marder

--
ZUS z pewnością jest grupą przestępczą, ale na pewno nie zorganizowaną

42. Data: 2005-05-17 17:54:33

Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Tak się szczęśliwie składa, że posiadam dwie pary ;-P
Chcesz jedną? Podrzucę Ci do Gliwic, gdy następnym razem będę jechał na
Ślą... och, pardon moi, do Zagłębia :-D

Pozdrawiam
marder

--
ZUS z pewnością jest grupą przestępczą, ale na pewno nie zorganizowaną

43. Data: 2005-05-17 21:41:50

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marder" <a...@d...ci> napisał w wiadomości
> [...]
> >
> Tak się szczęśliwie składa, że posiadam dwie pary ;-P
> Chcesz jedną? Podrzucę Ci do Gliwic, gdy następnym razem będę jechał na

masz takie jak dla koni ??
kierunkowe ??

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

44. Data: 2005-05-17 22:48:02

Od: "Slawexk" <s...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> napisał w
wiadomości news:d6doo7$3fr$1@nemesis.news.tpi.pl...
ciach

> masz takie jak dla koni ??
> kierunkowe ??

elektroniczne?

--
Lepsze jest wrogiem dobrego

Pozdrawiam
Sławek

45. Data: 2005-05-18 07:45:03

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-05-18 00:48,na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) , Slawexk
napisał(a):

> elektroniczne?

witam
Jasne elektroniczne podają prognozę pogody na następny tydzień do
lewego oka a do prawego Notowania owsa na 3 największych światowych
giełdach towarowych ( najnowsze modele mają możliwość zdalnego
składania zleceń) ;-) No nie mogłem się powstrzymać
--
Piotr
(..)Ale ani głosy totalnej krytyki mnie nie zabiją, ani pochwały nie

46. Data: 2005-05-18 13:04:19

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> giełdach towarowych ( najnowsze modele mają możliwość zdalnego
> składania zleceń) ;-) No nie mogłem się powstrzymać

ROTFL

A można wymienić obrazy lub podpiąć net ??

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

47. Data: 2005-05-18 14:36:18

Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 18 May 2005 15:04:19 +0200, na pl.soc.inwalidzi, Jacek Kruszniewski
działając w porozumieniu ze swoją klawiaturą popełnił(a) następujący ciąg
znaków:

> A można wymienić obrazy lub podpiąć net ??

Przecież te klapki posiadają port USB - nie widzę więc zadnego problemu w
podłączeniu się do netu ;-))

Pozdrawiam
marder

--
feci, quod potui, faciant meliora potentes

48. Data: 2005-05-18 20:36:35

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znaków:

> Przecież te klapki posiadają port USB - nie widzę więc zadnego problemu w

aha, wypróbowałeś ???

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

storm
Prośba...
strach