ŚAM?!?!

1. Data: 2002-08-27 21:01:06

Temat: ŚAM?!?!
Od: "red medicine" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Od pazdziernika zaczynam studiowac na tejze uczelni, i bylabym wdzieczna
gdyby ktos skrobnal mi cos na temat podrecznikow na pierwszy rok wydzialu
lekarskiego. Bylabym rowniez chetna gdyby ktos mial takowe do sprzedania.

A w ogole - czy ktos stad bedzie rowniez tam studiowal??

POZDRAWIAM
red medicine

2. Data: 2002-08-28 13:54:03

Temat: Re: ŚAM?!?!
Od: "Przemo" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
Ja niestety w tym roku kończę studia na tej uczelni i niebardzo pamiętam co
było na pierwszym roku. Za moich czasów było tak, że biblioteka wyznaczała
termin wypożyczania książek dla pierwszego roku. Stało sie całą noc w
kolejce. Przszedłem do biblioteki i powiedziałem, że chcę komplet książek na
1 rok i dostałem. Obecnie biblioteka jest zamknieta do 2 września, ale warto
później się zainteresować. Polecam stronę www.slam.katowice.pl . Znajdziesz
tam wykaz przedmiotów na każdym roku studiów, a jak pochodzisz po
poszczególnych katedrach, to pewnie też znajdziesz obowiązujące podręczniki.
Ja byłem na 1 roku 5 lat temu i pewnie dużo się pozmieniało,ale:
Histologia- Sawicki, Ostrowski(chyba najlepszy), Pawlikowski, no i
oczywiście 7 tomów skryptów prof.Kamińskiego,
Anatomia- Bochenek 5 tomów, Jakiś atlas np Sobota
Do reszty przedmiotów chyba były jakieś skrypty. Jak sobie coś więcej
przypomnę to dam Ci znać. Pozdrowienia
Przemo

3. Data: 2002-08-28 16:20:16

Od: "Mirfak" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

e tam. ja zdalem egz. z anatomii bez atlasu, ale slyszalem, ze teraz nie
jest to mozliwe

pozdro

4. Data: 2002-08-28 16:22:07

Od: "Mirfak" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PS. jesli jestes ladna i mila dziewczynka, to mozemy sie umowic i wszystko
Ci opowiem.

bardzo przystojny i mily mirfaczek

5. Data: 2002-08-28 17:31:59

Temat: Re: ?AM?!?!
Od: Gosia <t...@m...meil> szukaj wiadomości tego autora

"Mirfak" <w...@p...onet.pl> napisał(a) na pl.sci.medycyna:

>PS. jesli jestes ladna i mila dziewczynka, to mozemy sie umowic i wszystko
>Ci opowiem.
>
>bardzo przystojny i mily mirfaczek

taaa, poswiadczam ;o)

goha

ps. pozdrowka, mirfak :o)

6. Data: 2002-08-28 19:57:15

Od: "Przemo" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie słuchaj tego Mirfaka. On ma dziewczynę!!! Lepiej umów się ze mną :-)
Pozdrawiam
Przemo

7. Data: 2002-08-28 20:30:24

Od: "Mirfak" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

slodziutka jestes, Gosiaczku
buziaczki
mirfak

8. Data: 2002-08-28 20:31:27

Od: "Mirfak" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

musze potwierdzic, ze Przemo jest rownie przystojny co ja i ma nawet BMI w
normie

mirfak

9. Data: 2002-08-28 20:32:00

Od: "Przemo" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki Mirfaczku Pozdrowienia

10. Data: 2002-08-28 21:10:10

Od: "red medicine" <B...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Dzieki wielkie za odzew... i za propozycje! No ale teraz nie macie juz
odwrotu bo zamierzam z nich skorzystac ;o)

Zawsze milej bedzie juz tam kogos znac, bo w sumie to nikt z moich
znajomkow sie nie dostal na medycynke.. :(. No ale mam teraz Was
Przystojniaczkow ;o) Fajnie fanie ;)

ps. A pisaliscie jakis test na wejsciu z jezyka - w celu przydzielenia do
odpowiedniej grupy, czy moze takowych w ogole tam nie ma?

POZDRAWIAM
red medicine

> Dzięki Mirfaczku Pozdrowienia
> Przemo
> Użytkownik "Mirfak" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> wiadomości

Bol gardla przy przelykaniu....
CZy to dobry filtr?? zamiast odwróconej osmozy??
zabezpieczanie stawów plastrem
Popękane naczynia
Korepetycje na AM !!!Szukam!!!Poznan!!!