AVON - wiem, wiem - po raz setny

1. Data: 2002-08-09 13:37:07

Temat: AVON - wiem, wiem - po raz setny
Od: "Anetta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Czy ktos mnie uswiadomi jak to jest z tym Avonem i cenami.

Rozumiem, ze konsultantki musza zarabiac, bo przeciez nie latalyby z tymi
katalogami w ramach charytatywnej dzialalnosci. Ale jak wielkie maj
prowizje, jesli wiele osob sprzedaje kosmetyki na Allegro ponizej wartosci
katalogowej. Czy np. na bazarach te kosmetyki sa tansze niz w katalogu.

Pozdrawiam

Anetta

1. Data: 2002-08-09 13:55:25

Temat: Re: AVON - wiem, wiem - po raz setny
Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Anetta <a...@g...pl> napisał(a) w wiadomości

> Czy np. na bazarach te kosmetyki sa tansze niz w katalogu.

Spotkałem się z osobą, która sprzedawała kosmetyki Avon za cenę obnizoną o
20% w stosunku do katalogowej.
Po co daleko szukać, wystarczy przeglądnać ofertę na Allegro.

--
Seva --> GG#788049 --> http://www.seva.sotiko.pl/ [Moja strona]
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279 [Moje aukcje]

1. Data: 2002-08-09 13:55:42

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anetta wrote:

> [...]
> katalogowej. Czy np. na bazarach te kosmetyki sa tansze niz w katalogu.

Pytasz bo co ?
Interesuje Cię ile one zarabiają,
czy martwisz się ile przepłacasz ?

--
GABi

1. Data: 2002-08-09 14:25:44

Od: "Anetta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik GABi <g...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@g...pl...

> Pytasz bo co ?
> Interesuje Cię ile one zarabiają,
> czy martwisz się ile przepłacasz ?
>
> --
> GABi

Pytam, bo ludzie zadaja rozne pytania.
Ile zarabiaja? Jesli duzo - to ich zysk.
Pewnie moge sie wszystkiego dowiedziec w pierwszym lepszym Biurze Okregowym,
ale wybralam latwiejsza droge - grupe.

Pozdrawiam
Anetta

1. Data: 2002-08-09 14:47:34

Od: "dri" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anetta:
> [...]
> katalogowej. Czy np. na bazarach te kosmetyki sa tansze niz w katalogu.

kolezanka sie tym zajmuje,i kiedys mi lumaczyl;a zasady...
na ile pamietam to sprawa przedstawia sie tak:
konsultantka dostaje okolo 22% wartosci katalogowej,
jak zbierze pieniadze to kwote nalezna avon'owi przesyla poczta,
a owe 22% zostawia sobie...
za katalogi,probki, torebeczki itede placi dodatkowo.
wydaje mi sie ze osoby sprzedajace kosmetyki taniej robia
to na zasadzie, ze 'obcinaja' cene o swoja naleznosc, i zamiast
20 maja dla siebie np.10 %, ale automatycznie wiecej klientow,
ktorzy wola kupic produkt taniej.. i chyba jakos im to sie
wyrownuje...
--
dri
"w glowie sie nie miesci,

1. Data: 2002-08-09 15:22:55

Od: "Harmonny Wroclaw" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anetta" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> katalogowej. Czy np. na bazarach te kosmetyki sa tansze niz w katalogu.

Witam,
konsultantki zarabiaja najczesciej 23% od całkowitej kwoty sprzedaży - ale
tylko wtedy jezeli zloza zamowienie na 150 zl - ponizej tego progu nie maja
żadnego upustu nic i jeszcze musza doplacac za paczke. Czasami na artykuły w
szczegolnie atrakcyjnych cenach jest tylko 5-10% prowizji.
Z tych 23% (czyli np. od kwoty 150 zł jest to ok. 35 zł) muszą kupić
katalogi (pierwsze 5 sztuk kosztuje 6 zł, za 10 szt. - 11,50, za 20 - 20
zł), próbki (kremów 0,70-1,10/szt., perfum 1 zł/szt.), umówić się z
klientkami telefonicznie (telefon też kosztuje) i dowieźć kosmetyki i
katalogi do domu klientek (a bilety też kosztują).
Z tego co wiem kosmetyki na bazarach są w takich samych cenach jak ceny
regularne w katalogu - osoby sprzedajace na bazarach najcześciej kupują coś
z promocji, a potem po prostu sprzedają po normalnych cenach.
Pozdrawiam
H.
-
Najlepsze strony Avonu - www.avonwroclaw.prv.pl
-

1. Data: 2002-08-09 15:39:08

Od: "Ola Mycha" <m...@p...23onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> katalogowej. Czy np. na bazarach te kosmetyki sa tansze niz w katalogu.

Nie wiem jak to sie ma do Allegro, ale z tego co sie orientuje, to
standardowa prowizja wynosi 23% od ceny katalogowej. Sa produkty objete 20%
prowizja czy nawe 10%, ale wiekszosc z nich to jednak 23%. I nie jest tak
jak w Oriflame, ze do ceny dystrybutora doliczamy jakis procent kwoty, tylko
od ceny katalogowej odejmujemy te 23%. Pisze, bo wydawac by sie moglo, ze to
to samo, a jednak nie... Jak ktos wie dokladniej, to prosze opisac.

Ola Mycha

1. Data: 2002-08-09 17:28:51

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola Mycha wrote:

> Nie wiem jak to sie ma do Allegro, ale z tego co sie orientuje, to
> standardowa prowizja wynosi 23% od ceny katalogowej. Sa produkty objete 20%
> prowizja czy nawe 10%, ale wiekszosc z nich to jednak 23%.

Wszystko fajnie, ale ten upust zawsze zależy od wyskosci
zamówienia konsultantki.

> I nie jest tak jak w Oriflame, ze do ceny dystrybutora
> doliczamy jakis procent kwoty, tylko
> od ceny katalogowej odejmujemy te 23%.

W Oriflame, zwyczajnie każdy konsultant kupuje kosmetyki
zawsze o 30 % taniej niż ich cena katalogowa.
I nie ma żadnego znaczenia, jakiej wysokości jest to zamowienie.

Każdą nawet jedną szminkę kupuje o te 30% taniej.

Mało tego, dodatkowo , wtedy już w zależnosci od obrotów
w miesiącu rozliczeniowym, każdy konsultant uzyskuje rabat
w wysokości od 3 do 21 % od zakupionych kosmetyków w cenie netto.

--
GABi

1. Data: 2002-08-09 21:38:47

Od: "Sylwia Haliżak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"dri" <d...@f...onet.pl>
wrote in message news:aj13pv$q0i$1@news2.tpi.pl...
> [...]
> 20 maja dla siebie np.10 %, ale automatycznie wiecej klientow,
> ktorzy wola kupic produkt taniej.. i chyba jakos im to sie

Wszystko świetnie, tylko powieliłaś post którejś z dziewczyn.
(Poza tymi 22% - jest 23%)

Pozdrawima
Sylwia

1. Data: 2002-08-10 06:58:42

Od: "dri" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia Haliżak:
> Wszystko świetnie, tylko powieliłaś post którejś z dziewczyn.
> (Poza tymi 22% - jest 23%)
spojrz tylko ze ja pisalam to wczesniej /kolo 16 o ile pamietam/,
niz nastepna , takze szwroko rozpisana, osoba. napisalam to,
kiedy nie bylo zadnej na tyle dokladnej odpowiedzi, musialo owo
ustrojstwo /serwer/ sciagnac moja wypowiedz pozniej.

--
dri
"w glowie sie nie miesci,

okresy waznosci.