Abonament RTV

1. Data: 2004-07-27 07:18:06

Temat: Abonament RTV
Od: "Czarek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie wyczytalem w Wyborczej, ze nasi wspaniali listonosi beda sprawdzac
czy jest w domu odbiornik TV lub radio i czy mamy oplacony abonament.
Ciekawi mnie tylko kto ich wposci do domu? I na jakiej podstawie okresla, ze
ja ogladam telewizje? Ze mam antene na dachu lub balkonie? ... Przypomina mi
to dowcip o bacy, ktory powiedzial, zeby skazac go za gwalt bo ma do niego
narzedzia...
No chyba, ze listonosz bedzie z policja i nakazem :)
Pozdr

1. Data: 2004-07-27 07:20:09

Temat: Re: Abonament RTV
Od: Sidney <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

też o tym słyszałem, że maja sprawdzać czy opłacamy abonament ale czy
pozwolisz wejśc do domu listonoszowi to już twoja sprawa możesz
powiedzieć że nie masz telewizora i nie płacisz abonamentu i do domu go
nie wpuścisz i po sprawie, poza tym mozna nie otwierać listonoszowi
niech wszystko awizuje i potem chodzić na pocztę i odbierać samemu:D
pomysł głupi jak mało który i na pewno się nie sprawdzi pewnie żaden
listonosz nie jest zadowolony z tego pomysłu, współczuję:(

--
Wysłano z portalu budowlanego Dom.Idealny.pl
Archiwum grupy --- pl.misc.budowanie ---

1. Data: 2004-07-27 07:50:03

Od: Sidney <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

było jasno napisane,że listonosze a nie kontrolerzy:)

1. Data: 2004-07-27 08:20:08

Od: Sidney <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

kto to by niebył i tak płacenie abonamentu i ściagalnośc będzie taka
sama jak teraz czyli żadna:D :D :D jak już będę na swoim to i tak nie
bedę płacić, wolę milej zagospodarowąć środki:D

1. Data: 2004-07-27 08:27:53

Od: "giga" <g...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak gwoli scislosci, to nie listonosze ma sprawdzac, tylko specjalnie po to
wyslani kontrolerzy.

--
giga

1. Data: 2004-07-27 08:40:03

Od: Sidney <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

uprawnień pewnie za wiele nie mają a te co mają to na wiele im nie
pozwalają, przypuszczam że większość będzie pisała tylko raporty że
nikogo nie zastali albo nikt ich nie chciał wpuścić do mieszkania a tak
najsprawiedliwiej było by gdyby zniesli ten haracz(trzeba właściwe
rzeczy słowo nadać), no bo przecież i tak prawie nikt tego nie płaci
skoro takie zaległości:D

1. Data: 2004-07-27 08:48:42

Od: "Czarek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"giga" <g...@i...net.pl> wrote in message
> Tak gwoli scislosci, to nie listonosze ma sprawdzac, tylko specjalnie po
> wyslani kontrolerzy.
>
> --
> giga

A jakie beda mieli uprawnienia? Takie jak policja skarbowa?
Piekny mamy kraj....

1. Data: 2004-07-27 08:54:51

Od: "giga" <g...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> było jasno napisane,że listonosze a nie kontrolerzy:)

no widzisz, w gazetach pisza jedno, a w radiu mowia drugie :)

--
giga

1. Data: 2004-07-27 08:59:05

Od: Sidney <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

pokaż mi tę 50 % co płaci, bo nie uwierzę:D widać ludzie za dużo
kasiorki mają, że płacą a tym bardziej jesli piszesz że opłata
nielegalnana

1. Data: 2004-07-27 08:59:37

Od: "giga" <g...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> było jasno napisane,że listonosze a nie kontrolerzy:)

Zebym nie byla goloslowna:

http://www.rmf.fm/wiadomosci/index.html?id=71546&loc
=1

"Pracownicy Poczty Polskiej, a nie listonosze, mają prawo sprawdzić, czy
korzystamy z odbiorników radiowych i telewizyjnych i czy płacimy abonament.
Z kolei my możemy nie wpuścić kontrolerów do domu.

Mamy pełen prawo na taką kontrolę się nie zgodzić. I - jak wynika z
krótkiego sondażu przeprowadzonego przez reporterkę RMF - większość z nas z
takiego prawa by skorzystała.W tej chwili trudno mi powiedzieć, ale raczej
nie... żeby mi łaził po mieszkaniu? - mówi jeden z warszawiaków. Kogo to
obchodzi, czy mam telewizor czy nie - dodaje inny.

Pracownik poczty nie może nam zagrozić żadnymi karami, jeśli do domu go nie
wpuścimy - mówi Marcin Anaszewicz z Poczty Polskiej. Wówczas odstępuje od
kontroli. Sporządza protokół określający powody odstąpienia od takiej
kontroli - wyjaśnia.

Ale szanse na to, że taki kontroler zapuka akurat do nas, są niewielkie.
Powód? Mieszkań do sprawdzenia jest znacznie więcej niż tych, którzy mają
prawo to robić.

Na razie jednak trudno zmusić kogoś do płacenia abonamentu
radiowo-telewizjnego. Zaległości z tego tytułu tylko w roku ubiegłym
wyniosły 400 mln złotych."

Kafelki - różne odcienie
Jak zlikwidowac..?
Współpraca [25855]