Abonament RTV moze ktos sie orientuje

1. Data: 2005-04-01 16:34:07

Temat: Abonament RTV moze ktos sie orientuje
Od: "RafalZielinski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

mam pytanie apropos Abonamentu RTV po zmianie ustawy jakoze przeczytalem
http://wirtualnemedia.pl/document.php?id=156022 co nastepuje:

Do zwolnienia ma prawo m.in. każdy inwalida I grupy, niepełnosprawny,
niesłyszący, niedowidzący oraz osoba, która ukończyła 75. rok życia.

Nowa ustawa zawiera zapis odbierający prawo do zwolnienia tym inwalidom i
niepełnosprawnym, z którymi mieszkają co najmniej dwie zdrowe osoby, które
ukończyły 26. rok życia.

I teraz mam pytanie bo bylo cos takiego, ze osoby korzystajace z renty
socjalnej tez byly zwolnione z w/w aboanamentu, czy ktos wie moze cos wiecej
w tej sprawie?

Pozdrawiam

Rafal Z.

2. Data: 2005-04-01 18:55:21

Temat: Re: Abonament RTV moze ktos sie orientuje
Od: "lamia" <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam
>
> Rafal Z.

> proszę bardzo w powyzszym linku znajdziesz wszystko

Powodzenia . Irena

3. Data: 2005-04-01 19:17:02

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

[Trochę OT]. Jestem przeciwko ulgom na abonament telewizyjny.
Telewizja za przeproszeniem "publiczna", powinna być kodowana, kto chce i
lubi oglądać
np. Pana Prezydenta - powinien zapłacić abonament i oglądać Pana Prezydenta
24 h na dobę.
Ja nie mam takiej ochoty i powinienem być z tej racji zwolniony z opłacania
abonamentu
a nie z łaski, że jestem osobą niepełnosprawną.
--
Pozdrawiam Piotr Grela
www.handbike.pl

Co o tym sadzicie? - czy PFRON dobrze robi?
Atrakcyjnosc ON
Pracę chronioną czekają zmiany...
Jak wyliczyc dochod brutto w gospodarstwie domowym?
Roczne rozliczenie podatku