Aborcja

241. Data: 2003-09-22 09:34:56

Temat: Re: Aborcja
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Jastrzębski" <f...@p...com> wrote in message
news:bkme42$t0e$2@opal.futuro.pl...
> Nie oczekuj odpowiedzi dając dowód iż nie jesteś zainteresowany tematem
> i piszesz "byle posłać parę kb na serwer".
> 1.) Przeczytaj podlinkowane teksty.

O jakich linkach piszesz ?

> 2.) Napisz czego nie rozumiesz.

Nie rozumiem, dlaczego stawiacie na pełną wygraną, zamiast iść kroczkami.

> 3.) W miarę (skromnych) możliwości czasowych postaram się wyjaśnić co
> będę potrafił.

> swoich
>
> Bo być chrześcijaninem <> "być ideałem"; lecz: "do tego ideału dążyć,
> pokornie uznając marność swej ludzkiej kondycji".

To oczywiste

> CHCIAŁBYM być lepszym specjalistą w wykonywanym przez siebie zawodzie
> (nie katecheta) ale jestem takim jak udało mi się wykształcić i staram
> się jak potrafię...

ok, ale Wasi przedstawiciele są słąbi nie martwi Cię to ?

> [...]

> także nierzadko większą niż życie.

> 4.) Odpowiedzialność w rozumieniu chrześcijańskim nie kończy się na
> własnym nosie lecz dotyczy społeczeństwa w którym chrześcijanin został
> postawiony (Kościół BĘDZIE "mieszał się" do polityki nie dlatego, że
> taki kaprys ma Episkopat tylko dlatego, że jest ODPOWIEDZIALNY za
> świadczenie o Prawdzie).
>
> A czas...
> No cóż... spora jego część faktycznie idzie JAKBY na marne... :-(
> Ale jest jeszcze jedna rzecz w kwestii chrześcijańskiego powołania. Jego
> rolą jest siać (rocić swoje) żniwo pozostawiając Bogu.

Ten tekst jest niezrozumiały i służy raczej izolacji niż współpracy.

Jacek

242. Data: 2003-09-22 09:49:54

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A on traktuje o cyt: > O miłosci, nienawiści, zazdrościm, pożądaniu, o
> dzieciach itp.
> Uwierz... [ kilka stron przeczytałem :-) ]

Idź zapytaj 100 dzieci co one z niego rozumieją
zobaczysz jak bezwartościowa jest tak książka,
aby Ci było łatwiej niech to bedzie grupa dzieci wychodząca właśnie z
kościoła.

> Dlatego zapytałem o TWOJĄ koncepcję jego podniesienia i ożywienia lekcji.

Rodzina nauczycielska
Ukonczone studium pedagogiczne,
staż nauczycielski
kilkanaście lat pracy jako instruktor
dużo szkoleń o komunikacji i asertywności.

> Na plastyce.

W ten właśnie sposób można dowiedzieć sie wiecej o dzieciach i im pomóc.
Najprawdopodobniej trójka "3 tatę z WYRAŹNIE zaznaczonym CZŁONKIEM" jest
molestowana seksualnie,
a na pewno należałoby wykonac dodatkowe badania aby to sprawdzić.

> Większość ludzi wyjeżdżała...

Małe dzieci nie pamietają czegos z poprzedniego roku, to poważny błąd
pedagogiczny,
aby nie dostać chmurki musiały prosić o pomoc rodziców i nie mogły się do
tego przyznać

> Nie twierdzę że nie warto szukać wspólnych - sygnalizuję
> niebezpieczeństwo wynikające z lekceważenia różnic (mam na myśli
> relatywizm moralny).

Co do relatywizmu on jest wszędzie zapewniam Cię.
Skąd piszesz do mnie teraz te posty ?

> Asertywność.
> (tak w duuużym skrócie)

I co w tym złego ?

> Tłumaczę różnicę między "być" a "mieć" i wskazuję że wartość człowieka
> ma źródlo w tym pierwszym.

A w tym co złego?

> Mądrość <> polityczo-gospodarcza zaradność lecz umiejętność podejmowania
> działań służących obiektywnemu dobru świata.

????

> A "pracowitym" można być np. przy prowadzeniu śledztwa przeciw członkowi
> opozycji i wcale to o człowieku nie musi dobrze świadczyć.

Albo dbając o czyste ulice i zieloną trawę tak jak robią to Holendrzy

> W Holandii nie byłem.

No cóż, jeśli możesz to pojedź .

> Nie.
> Odpowiadam tylko na twoje (chyba że często zmieniasz identyfikację w
> programie pocztowym) listy.

Co do homoseksualistów to ich cenię .

> Przepraszam jeśli poczułeś się obrażony.

Przecież taka była Twoja intencja.

> Moją intencją była krytyka przedstawianych przez Ciebie poglądów a nie
> twojej Osoby.

Nie chodze do kościoła, dlatego że większośc ludzi z którymi się spotkałem
i którzy używali imienia Boga w każdej możliwej sytuacji w tych w których
należałoby używać zasad którcyh ich nauczył postępowali inaczej.
(Znam jeden przypadek, który był do końca wierny tym zasadom)

W większości wiara jest dla nich na pokaz.
Tak czasem mam wrażenie że swoją słabość zamieniają w religijność,
mówią bełkotliwie, tak aby biedny słuchacz nie mógl z nimi dyskutować,
tylko musiał pokornie kiwać głową.

Jacek

243. Data: 2003-09-22 10:07:56

Od: Krzysztof Jastrzębski <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

244. Data: 2003-09-22 10:10:15

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> Najprawdopodobniej trójka "3 tatę z WYRAŹNIE zaznaczonym CZŁONKIEM" jest
> molestowana seksualnie,

Niekoniecznie- wystarczy, ze wkraczaja w faze zwiekszonego
zainteresowania cialem i jego roznicami.
Mnie nikt nie molestowal a w wieku 5-6 lat intrygowalo mnie niesamowicie
dlaczego taka ma takie cos a mama nie, skad sie biora dzieci, jak
wyglada poród, dlaczego z mama moge sie kapac a tata mi nie pozwala. I
mimo tlumaczenia musial minac czas jakis aby te tematy przestaly
fascynowac i abym przestala do nich wracac.

> a na pewno należałoby wykonac dodatkowe badania aby to sprawdzić.

A to oczywista- badz choc przynajmniej zainteresowac sie blizej.
pzdr
agi

245. Data: 2003-09-22 10:11:41

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> Niekoniecznie- wystarczy, ze wkraczaja w faze zwiekszonego
> zainteresowania cialem i jego roznicami.

Najprawdopodobniej dopuszcza niekoniecznie czyż nie ?

Jacek

246. Data: 2003-09-22 10:24:19

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bóg Cię nie przymusza - nie przymusi i Kościół.
> Kościół przypomina, że poczęte dziecko NIE jest twoją (ani niczyją)
> własnością i O PRAWA TEGO DZIECKA się upomina.
> Jak zabiję sąsiada to nie mogę twierdzić, że zostałem przez wymiar
> sprawiedliwości "przymuszony" do życia wg CZYJEJŚ prawdy.
> Przypomina też, że prawo karzące za zabicie człowieka potrafiącego się
> obronić a zezwalające na zabicie tego który obronić się nie potrafi, NIE
> jest prawem.

Rozumiem.

Ale co jest złego w prezerwatywie?

Jacek

247. Data: 2003-09-22 10:24:20

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> Najprawdopodobniej dopuszcza niekoniecznie czyż nie ?

Ukierunkowuje wyraznie na Twoje domysly. IMHO ukierunkowuje przesadnie i
byc moze niepotrzebnie. Wystarczy sie zainteresowac _czemu_ te dzieci
tak przedstawily tate a nie zakladac z góry, ze _najprawdopodobniej_
chodzi o molestowanie. Widzisz roznice?
pzdr
agi

248. Data: 2003-09-22 11:09:40

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> byc moze niepotrzebnie. Wystarczy sie zainteresowac _czemu_ te dzieci
> tak przedstawily tate a nie zakladac z góry, ze _najprawdopodobniej_

Agi proszę przeczytaj to co napisałem.
Piszę że należałoby to sprawdzić, a nie że karać rodziców,
jestem daleki od chodzenia na takie skróty.

Jacek

249. Data: 2003-09-22 11:36:30

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Idź zapytaj 100 dzieci co one z niego rozumieją
> zobaczysz jak bezwartościowa jest tak książka,

Ciekawy sposób wartościowania. Zauważ, że pod "Katechizm" można podstawić
dowolny tytuł książki z "dorosłej" literatury, łącznie z Biblią czy Koranem.

> Małe dzieci nie pamietają czegos z poprzedniego roku, to poważny błąd
> pedagogiczny,
> aby nie dostać chmurki musiały prosić o pomoc rodziców i nie mogły się do
> tego przyznać

Czy taki sam raban robisz wokół rysowania choinki? Zwłaszcza że większość
ludzi odwiedza cmentarze częściej niż raz w roku. A może uważasz, że temat
śmierci jest niestosowny w ogóle?

> Co do homoseksualistów to ich cenię .

Cenisz ich za homoseksualizm? Homoseksualistów, którzy molestują dzieci
również? A ludzi, którzy mają niebieskie oczy?
ER

250. Data: 2003-09-22 11:37:33

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> W Holandii na przykład

Jakieś liczby (łącznie z pigułkami poronnymi, jeśli można)?
ER

Re: Siedzę sobie smutny w Toruniu smutnym nocą smutną...
dofffcip malzenski
kłopot z prababcią [długie]