Re: Aborcja a choroby psychiczne

Data: 2009-09-01 17:50:35
Temat: Re: Aborcja a choroby psychiczne
Od: "Chiron" <e...@o...eu>

news:h7j23p$8ru$2@nemesis.news.neostrada.pl...
>W Usenecie Chiron <c...@...pl> tak oto plecie:

> Zwróciwszy się do trenRa z wyjaśnieniem pomysłu trochę może
> misjonarskiego.
Zgoda- faktycznie taki był- uraziło Cię to? Jeśli tak- przepraszam.

> Wcześniej słowem w pisaninie ze mną nie wyjaśniłeś, że złoto na tym jaju
> ma
> polegać na wyszukanej epistole na mój własny osobisty temat, ewentualnie
> takoż długich przemyśleń na temat czyjegoś problemu. Tak więc teraz
> rozumieć
> zaczynam w temacie jaj. Ciąża jednakowoż może być długa, a poród bolesny.
>
> Qra, zawsze oczywiście możesz zechcieć sprostować powyższe wnioski nioski

Ależ nie. Uznałem- co też Ci napisałem wprost- że masz sporą wiedzę i
inteligencję, więc można się po Tobie spodziewać ciekawych przemyśleń,
wniosków, oryginalnych tematów do dyskusji, etc. Ty jednak ograniczasz się
do ciętych, lakonicznych ripost- co uznałem (misjonarsko) za stratę Twojego
talentu. Jeśli chodzi o epistoły na Twój temat- to są one przecież Twoją
prywatną sprawą- i tak naprawdę- nie bardzom ciekaw. Jeśli chciała byś
pogadać na tematy osobiste- no to zapewne bym Cię odwodził- choćby dlatego,
że na zwierzenia jest dobry kontakt osobisty. Jeśli chodzi o przemyślenia na
temat czyjegoś problemu- to jeśli bez podawania danych umożliwiających
identyfikację tej osoby- to jak najbardziej mógłby to być świetny temat.
Jeśli chodzić by miało o osobę nam wspólnie znaną- choćby z grupy- no to
trochę nie tak, jak sądzę.

serdeczne pozdrawiam

Chiron
p.s.
tak zrozumiałem pojęcie "własny osobisty temat". Jeśli w innym znaczeniu
(ciekawego tematu, niekoniecznie Ciebie dotyczącego, ale dla Ciebie
ciekawego)- to jak najbardziej zapraszam.