Re: Ach... ja biedna, mala, wulgarna dziewczynka.

1. Data: 2000-07-20 11:37:01

Temat: Re: Ach... ja biedna, mala, wulgarna dziewczynka.
Od: m...@p...arena.pl (monika ziel) szukaj wiadomości tego autora

----- Wiadomość oryginalna -----
Od: "Ania Lipek" <a...@p...com>
Data: 2000 Lipiec 20 (Czwartek), 12:53

> [...]
> wyrzuty robia. Teraz
> musze wzbudzic we frajerach litosc, to moze mnie zaakceptuja ha,
> ha :-).
> Zartuje, no nieobrazajcie sie na mnie ;-).
> Wesola ze mnie dziewuszka to taka nie jest. Tylko wtedy jestem
> szczesliwajak kogos zamorduje lub zrobie krzywde hi, hi :-).
> Dzisiaj rozszerzylam
> koledze usmiech nozem, wiec jest mi do smiechu, jemu w sumie tez :-
> ))).Kurcze, coraz gorzej ze mna. Musze konczyc.
> Pozdrawiam
> Ania
>
> Sorry , ale ktos tu sie chyba zle czuje.
Atmosfera jak na chatowisku.
Niestety ja mam zupelnie inne poczucie humoru.
Jakby to powiedziec- mam wrazenie , ze Ania robi sobie ze wszystkich tu
jakis swietny jej zdaniem zart. Czytanie Twoich postow Aniu oraz
odpowiedzi na nie to nawet niezly ubaw, ale nie zacheca mnie to do
wypowiedzi...

Pozdrawiam :-)
Monika

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-07-20 13:17:05

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakis swietny jej zdaniem zart. Czytanie Twoich postow Aniu oraz
> odpowiedzi na nie to nawet niezly ubaw, ale nie zacheca mnie to do

Nie, nie ja wszystko pisalam wcale nie dla zartu, ale mialam taki zrabany
humor. Teraz mi przeszlo. Nikogo tutaj w jajo nie robie, wszystko co pisze
jest pisane na serio, chociaz dla normalnego czlowieka (np. Ciebie) jest to
trudne do pojecia, ze moze ktos taki jak ja istniec na tym swiecie. Nie wiem
czy mam z tego powodu plakac czy sie smiac. Dobrze, ze przynajmniej ja
siebie lubie.
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2000-07-20 16:19:00

Temat: Odp: Ach... ja biedna, mala, wulgarna dziewczynka.
Od: "layman" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nikogo tutaj w jajo nie robie, wszystko co pisze
: jest pisane na serio, chociaz dla normalnego czlowieka (np. Ciebie) jest
: trudne do pojecia, ze moze ktos taki jak ja istniec na tym swiecie.
To dlatego że niektórzy nie pamiętaja jak to jest w pewnym okresie życia ,
lub po prostu sami przezywali go mniej burzliwie.
Kinga

DZIEKUJE
Pomóżcie sformułować ankietę!
Re: Wygląd
Co robic?
Mój stary drug, WŁADIMIR PUTIN - portret psychologiczny.