Re: Acidanthera nie kwitnie

Data: 2006-09-14 09:55:49
Temat: Re: Acidanthera nie kwitnie
Od: Antoni Konitz <a...@a...chem.pg.gda.pl>

U mnie acidantera zaczyna kwitnac - jest to kwiat typowo wrzesniowy,
podpedzanie niewiele tu da. A w supermaketach sprzedaja cebule dosc tanie
(czytaj tak duze, ze moga, ale nie musza zakwitnac). Glebokosc sadzenia
nie jest tu najwazniejsza. W tym roku, glebiej posadzone lepiej powinny
sobie radzic w letniej suszy.
akonitz