Actimel a actiplus

1. Data: 2005-11-07 19:05:46

Temat: Actimel a actiplus
Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Biedronka sprzedaje coś takiego w opakowaniach po 6 sztuk i to taniej (4
zł). Zawiera bakterie L.casei, lecz nie wiem, czy L.Casei z produktu
biedronki to to samo co L.Casei defensis z actimela. Actimel jest od 80%
droższy. Czy produkt z biedronki to surogat czy wykorzystanie nazwy i
wprowadzanie klienta w błąd?

Poczytałem archiwum i widziałem dyskusje na temat skuteczności actimela.
Nie chcę, żeby i ta poszła w tym kierunku, bo akurat ja już swoje zdanie
mam. Piję actimel 2-gi sezon i czuję wyraźną różnicę. Nie wysypiam się,
pracuję sporo przy komputerze - można powiedzieć, że nie prowadzę
higienicznego trybu życia, więc powinienem być osłabiony i podatny na
infekcje. W zeszłym roku i w tym (sezon jesień-zima) gdy biorę actimel,
miałem 1 raz niewielki katar. Wcześniej zalegałem 2-3 razy w łóżku w
sezonie.

Leszek

2. Data: 2005-11-07 19:41:19

Temat: Re: Actimel a actiplus
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> napisał(a)
wnews:dko8ib$l3j$1@main.viknet.pl:

> L.Casei defensis

Takie cos nie istnieje. To marketingowy belkot. Pij 1l kefiru (za te cene
actimela) i poczujesz roznice.
Sam wybierasz...

--
Pozdr. Hektor

3. Data: 2005-11-07 20:25:23

Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hektor wrote:
> [...]
> wnews:dko8ib$l3j$1@main.viknet.pl:

> Takie cos nie istnieje. To marketingowy belkot. Pij 1l kefiru (za te

No niestety actimel to taki skondensowany niewielki zastrzyk. Mleko, itp
mnie "wysypuje" i swędzi :(
Kefir jak najbardziej lubię (szczególnie do kaszy:) ale codziennie nie
mogę 1 litra.

Leszek

4. Data: 2005-11-07 22:43:49

Od: murek <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hektor wrote:
> "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> napisał(a)
> wnews:dko8ib$l3j$1@main.viknet.pl:

> Takie cos nie istnieje. To marketingowy belkot.

po części masz rację, ale...

L. Casei Defensis - Prawdziwa i pełna nazwa to Lactobacillus casei DN -
114 001. Człon "Defensis" to wyłącznie chwyt reklamowy :). Szczepowi
temu dodano geny odpowiedzialne za odporność na erytromycynę oraz za
produkcję enzymu lucyferazy. W badaniach przeprowadzonych m.in. na
myszach stwierdzono że L. casei nie zagnieżdża się w układzie
pokarmowym, ale w czasie "wędrówki" pozostaje żywa i podejmuje się
syntezy różnych protein (białek). Zsyntetyzowane proteiny korzystnie
wpływają na organizm. Zanika dość szybko (1-5 dni)

pzdr
murek

5. Data: 2005-11-08 09:55:17

Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> L. Casei Defensis - Prawdziwa i pełna nazwa to Lactobacillus casei DN -
> 114 001. Człon "Defensis" to wyłącznie chwyt reklamowy :).

Wystepuje tylko w Actimelu?
--
Olleo

6. Data: 2005-11-08 19:02:37

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Olleo" <o...@c...tlen.pl> napisał(a)
wnews:dkpsm6$r1a$1@news.mch.sbs.de:

> Wystepuje tylko w Actimelu?

Nie.

--
Pozdr. Hektor

7. Data: 2005-11-09 11:20:08

Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie.

a gdzie jeszcze?
--
Olleo

8. Data: 2005-11-09 15:28:18

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Olleo" <o...@c...tlen.pl> napisał(a)
wnews:dksm19$493$1@news.mch.sbs.de:

> a gdzie jeszcze?

U innych producentow. Musisz sie przejsc do sklepu ;P

--
Pozdr. Hektor

9. Data: 2005-11-09 16:38:11

Od: "fizzzi@[wytnij]op.pl" <fizzzi@[wytnij]op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek wrote:
> [...]
> infekcje. W zeszłym roku i w tym (sezon jesień-zima) gdy biorę actimel,
> miałem 1 raz niewielki katar. Wcześniej zalegałem 2-3 razy w łóżku w

napisze tak tak samo dziala na mnie (upijam sie) piwem z biedronki
MOCNYM VIPem za 1.79 jak OKOCIM MOCNE za okolo 3.4
Skoro nie widac roznicy to poco przeplacac ?

10. Data: 2005-11-09 16:55:36

Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> napisze tak tak samo dziala na mnie (upijam sie) piwem z biedronki
> MOCNYM VIPem za 1.79 jak OKOCIM MOCNE za okolo 3.4
> Skoro nie widac roznicy to poco przeplacac ?

Jesli to te same bakterie, to masz rację. Jednak przy alkoholu są dla
mnie ważne walory smakowe. Dlatego zamiast przereklamowanego J.Walkera
czy polskich sików a'la whiskey wolę, np Glenfiddich. Tu jest "po co
przepłacać".

Leszek

Problem "organizacyjny" z receptami
punkcja stawu kolanowego
korupcja
Próbowałam zapisać się do okulisty...Nie da się.
za dużo myśli płciowych