Adam!

31. Data: 2010-02-21 19:09:37

Temat: Re: Adam!
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-21 19:37, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Może coś źle opłacasz?

Qra

32. Data: 2010-02-21 19:20:55

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Dzisiaj? - ja oglądałam ją jakiś miesiąc albo więcej temu, więc sama
> widzisz...

"Szansa na sukces" nigdy nie jest na żywo, jeśli się jeszcze nie
zdążyłaś zorientować.

Ewa

33. Data: 2010-02-21 19:23:50

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Aha, to tam są pewnie te brazylijskie, ja ich nawet nie odbieram.

Widocznie za mały ten abonament płacisz.

Ewa

34. Data: 2010-02-21 19:27:05

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-02-20 22:40, niebożę cbnet wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> http://www.torikomix.pl/?p=612

To też, ale wiesz, co jeszcze mnie denerwuje? Że innym polskim skoczkom
się już tak nie kibicuje. We wczorajszej relacji komentatorzy jakby w
ogóle nie zwrócili uwagi, że Polak skacze. A przecież Stochowi i Huli
też się należą duże brawa.

Ewa

35. Data: 2010-02-21 19:29:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Feb 2010 20:09:08 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2010-02-21 19:35, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> A musisz/możesz tylko w południe? To jakieś takie jednak mocno
> ograniczające dość...
>
> Qra

Czas mamy w południe.
O innych porach trzeba popracować, pogadać w grupach itp.

--

Ikselka.

36. Data: 2010-02-21 19:29:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Feb 2010 20:09:37 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2010-02-21 19:37, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Może coś źle opłacasz?

Opłacam to, co oglądam.
--

Ikselka.

37. Data: 2010-02-21 19:32:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Feb 2010 20:20:55 +0100, medea napisał(a):

> "Szansa na sukces" nigdy nie jest na żywo, jeśli się jeszcze nie
> zdążyłaś zorientować.

A mówiłam, że na żywo? - mówię, że jest po raz KOLEJNY powtarzana w TV.
--

Ikselka.

38. Data: 2010-02-21 19:32:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Feb 2010 20:23:50 +0100, medea napisał(a):

> Widocznie za mały ten abonament płacisz.

To Ty chcesz, abym oglądała brazylijskie seriale - a ja nie chcę.

--

Ikselka.

39. Data: 2010-02-21 19:34:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Feb 2010 20:27:05 +0100, medea napisał(a):

> [...]
> się już tak nie kibicuje. We wczorajszej relacji komentatorzy jakby w
> ogóle nie zwrócili uwagi, że Polak skacze. A przecież Stochowi i Huli

No proszę, wreszcie!
--

Ikselka.

40. Data: 2010-02-21 19:40:09

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się już tak nie kibicuje. We wczorajszej relacji komentatorzy jakby w
> ogóle nie zwrócili uwagi, że Polak skacze. A przecież Stochowi i Huli też

Skąd wiesz? Masz kamery w każdym prywatnym domu i obserwujesz co robią
widzowie?
Ale prawda, w radiu relacjonowali tylko Małysza i Ammana,
a wcześniej , gdy skakali Polacy leciała muzyka, a mogli by zauważyć więcej.

Śpiączka-nie-śpiączk a.
ZEN
nowa amnestia cbneta :)
_()_ przyjaźń ponad wszystko !