Adam!

41. Data: 2010-02-21 19:46:57

Temat: Re: Adam!
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-21 20:29, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Czas mamy w południe.
> O innych porach trzeba popracować, pogadać w grupach itp.

Straszne ograniczenie. Ja bym do czegoś takiego nie dopuściła.

Qra

42. Data: 2010-02-21 19:48:35

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-21 20:27, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> To też, ale wiesz, co jeszcze mnie denerwuje? Że innym polskim skoczkom
> się już tak nie kibicuje. We wczorajszej relacji komentatorzy jakby w
> ogóle nie zwrócili uwagi, że Polak skacze. A przecież Stochowi i Huli
> też się należą duże brawa.

Bo Adam ma jakoś źle na imię. Wyraźnie wskazuje, że był pierwszy.
Niekoniecznie lepszy.

Qra

43. Data: 2010-02-21 19:54:44

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> A mówiłam, że na żywo? - mówię, że jest po raz KOLEJNY powtarzana w TV.

Ze Szczepanikiem akurat były przynajmniej dwie różne "Szansy" nagrywane.

Ewa

44. Data: 2010-02-21 19:55:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Feb 2010 20:46:57 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2010-02-21 20:29, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Straszne ograniczenie. Ja bym do czegoś takiego nie dopuściła.

No tak - Ty tylko w nocy...

--

Ikselka.

45. Data: 2010-02-21 19:55:33

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Straszne ograniczenie. Ja bym do czegoś takiego nie dopuściła.

To prawie jak leżakowanie w przedszkolu. ;)

Ewa

46. Data: 2010-02-21 19:56:45

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> No proszę, wreszcie!

Nie rozumiem? Co wreszcie? Chciałaś o tym wcześniej porozmawiać? - bo
jakoś nie zauważyłam...

Ewa

47. Data: 2010-02-21 19:58:45

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> Skąd wiesz? Masz kamery w każdym prywatnym domu i obserwujesz co robią
> widzowie?

Nie wiem, chodzi mi o kibicowanie na antenie oczywiście. Myśmy
kibicowali innym Polakom też, dlatego zaskoczyło mnie, że komentatorzy
jakoś to przegadali na inny temat.

> Ale prawda, w radiu relacjonowali tylko Małysza i Ammana,
> a wcześniej , gdy skakali Polacy leciała muzyka, a mogli by zauważyć więcej.

Sama widzisz.

Ewa

48. Data: 2010-02-21 20:01:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Feb 2010 20:54:44 +0100, medea napisał(a):

> Ze Szczepanikiem akurat były przynajmniej dwie różne "Szansy" nagrywane.
>
> Ewa

Tę "moją" widziałam już 3 razy. Nie wiem, którą Ty widziałaś.
--

Ikselka.

49. Data: 2010-02-21 20:03:02

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message

> To prawie jak leżakowanie w przedszkolu. ;)
>
> Ewa

Śniadanie strawione i wydalone, więc energia jest i brzuch nie
przeszkadza... ;-)))))

50. Data: 2010-02-21 20:03:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Feb 2010 20:55:33 +0100, medea napisał(a):

> To prawie jak leżakowanie w przedszkolu. ;)

Zostało nam takie przyzwyczajenie z czasów, kiedy dzieci były w szkole.
A co, nie pasuje? Wy tylko w nocy? To jest dopiero ograniczenie :-)
--

Ikselka.

Śpiączka-nie-śpiączk a.
ZEN