Re: Adam, Ewa i boski zakaz.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
Subject: Re: Adam, Ewa i boski zakaz.
Date: Sun, 9 Jul 2017 10:38:42 +0200
<oiataq$p2m$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <oiatkl$ubo$1@node1.news.atman.pl>
<oiaul8$qg9$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <oiav17$vn4$1@node1.news.atman.pl>
<oib2t9$uqu$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<594959ec$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
<oibnoa$f4f$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<594a5970$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
<oiegoh$o4u$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<594b919e$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>
<oigd23$kid$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<594bf596$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
<oih2e4$3lu$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<595636ba$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
<ojhlmd$acv$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<5961e057$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>

Trybun pisze:

> Że zadam osobiste pytanie - Twoje seksualne kontakty z samicami, to
> niby z jakich powodów?

Pierwsze kontakty - z pobudzenia mnie przez samice.

> Przyjemność, chęć zrobienia potomków aby możliwie zabezpieczyć swoją
> egzystencję na starość, czy świadoma chęć utrzymania gatunku
> ludzkiego w stanie egzystencjalnym?

Następne, po tragicznej śmierci ojca, to chęć pozostawienia po sobie
śladu w postaci potomstwa. A więc chyba jednak chęć utrzymania gatunku.

> Poza tym skąd ta śmiała teza że bez łączenia się w trwałe związki
> człowiek nie jest zdolny do przetrwania gatunku?

Ponieważ nietrwałe i zmieniające się środowisko wychowawcze młodych
ssaków nie sprzyja poczuciu bezpieczeństwa i tworzeniu relacji
całkowitego zaufania. A te braki staja się w dalszej przyszłości
zaczynami przemocy oraz patologii i prowadzą do zagłady gatunku.

> Nie wiem czy żartujesz czy to tak na poważnie - niby ograniczenie do
> związku z jednym partnerem ma służyć dążeniu jednostki do
> doskonałości??

Doskonałość powinna być wyniesiona z domu rodzinnego dzięki edukacji
seksualnej według mojego modelu. I jeżeli obie strony wyniosą z domu
takie samo wychowanie to monogamia stanie się oczywistością ze względu
na wzajemny szacunek i zaufanie partnerów.

Niewierność, bądź zmiana partnera to efekt poszukiwania doskonałości w
świecie, który doskonałości jeszcze nie osiągnął. Bez zmiany partnera
bardzo trudnym jest zauważenie niedoskonałości, gdyż niedoskonały
partner starannie te niedoskonałości maskuje. Dopiero radykalna zmiana
może, ale nie musi, ujawnić jego braki i manipulacje.

> W sumie piszę o człowieku i jego degeneracji na skutek egzystencji
> niewątpliwie sprzecznej z zamysłami Bogów/Stwórców a nie o wszystkich
> stworzeniach bardziej złożonych. Człowiek powinien bardziej opierać
> się na posiadanych przez siebie instynktach, a nie na naukach
> pobieranych w szkołach. W ten sposób nie udoskonala się, a staje się
> na ogół tylko bezwolnym gamoniem, bardzo często nawet bez własnego
> zdania.

Instynkty są nieświadome i przez to mogą zostać zmienione przez
manipulację. Kobieta może tak manipulować brakiem poczucia własnej
wartości mężczyzny, że dla rzekomego dobra związku z tą kobietą jest
gotów zaprzeć się swoich korzeni oraz instynktu przetrwania. I tylko
przemocą można go pobudzić do wyrwania się z tego odrętwienia by był
łaskaw poszukiwać wyzwolenia z tego odrętwienia dla siebie i dla...
kobiety. I kobieta jest właśnie takim "agentem przemocy", rozsadniczką
przemocy, która zmusza mężczyznę do poszukiwania wyzwolenia dla płci
obojga. Zmusza mężczyznę do poszukiwania "wyjścia z domu niewoli".

> A tak konkretnie to co to ta "pełnia wiedzy" znaczy? Współczesna
> edukacja coś w tym temacie ukrywa?

Edukacja zinstytucjonalizowana nie dostarcza wiedzy o życiu emocjonalnym
kobiety i mężczyzny i o ich wzajemnych relacjach. Tego może nauczyć
tylko rodzina, ale tylko rodzina wolna od zakłamania, niepewności i
manipulacji. Rodzina, w której nie ma niewolników i panów, w której
wszyscy są sobie równi niezależnie czy są to dzieci czy rodzice.
Rodzina, w której panuje partnerstwo, wzajemne zaufanie i szacunek.
Rodzina, w której dzieci są wprawdzie uczniami, ale mają takie same
prawa jak rodzice do okazywania wątpliwości i wyrażania swoich pragnień.
Rodzina, w której nie narzuca się żadnych ograniczeń na zakres
doświadczeń dzieci z rodzicami, w tym pierwszego doświadczenia
seksualnego, które jest najważniejszym doświadczeniem młodego człowieka,
który ma założyć własną rodzinę. To doświadczenie MUSI on odebrać od
rodziców. Ale nie mogą to być rodzice, którzy wzajem się oszukują, sobą
manipulują i dążą do zdominowania tego drugiego w dowolny sposób.
Rodzice, którzy mają stać się tymi, z którymi ich dziecko wybierze
inicjację seksualną, muszą być absolutnie uczciwi i lojalni w stosunku
do siebie, dziecka i otoczenia społecznego.

> O nic innego mi nie chodzi. Tylko rzeczywistość nie za bardzo
> pozwala na pozytywy.

Rzeczywistość daje się kształtować PRAWDĄ i bezwzględną ucziwością.

> No wiesz - ja tu o podbojach kosmosu, złożoności chromosomu Y itd a
> tu nad uchem samica o tym że pampersy się kończą. To tylko przykład
> na to że chyba jednak nie w tym droga do samodoskonalenia
> człowieka.

Lat Ci chyba nie brakuje a Ty ciągle wierzysz w te kosmiczne bzdury, hi,
hi, hi. :-)

LeoTar Gnostyk