Adamowiczowa do PE :-))

1. Data: 2019-05-27 16:25:12

Temat: Adamowiczowa do PE :-))
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko z tego powodu, że była żoną.
CO NA TO FEMINISTKI???
He he.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2019-05-27 22:04:00

Temat: Re: Adamowiczowa do PE :-))
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-27 16:25, XL wrote:
> Tylko z tego powodu, że była żoną.
> CO NA TO FEMINISTKI???
> He he.

Da rade!

https://youtu.be/lzigiPUXNzI?list=PU0bt-MDDHzPyvaS7q
oL02xA&t=12

// https://youtu.be/lzigiPUXNzI?list=PU0bt-MDDHzPyvaS7q
oL02xA&t=228 :)))

3. Data: 2019-05-27 22:21:44

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 27 maja 2019 22:04:41 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> Da rade!
>
> https://youtu.be/lzigiPUXNzI?list=PU0bt-MDDHzPyvaS7q
oL02xA&t=12

> // https://youtu.be/lzigiPUXNzI?list=PU0bt-MDDHzPyvaS7q
oL02xA&t=228 :)))

Ramy dadę (czyt. KE sama sję wyżywi sję)... a Sośnierz na tę kadencję do PE
nie wejdzie. Podobnie jak jego szefu Janusz Pochwin-Cippke vel Yunus
Quran-Mekka, który teraz może się co najwyżej z panią Agatką pitigrillić.
Kokosy u koryta zbierze kto inny.

4. Data: 2019-05-27 22:37:04

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-27 22:21, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> nie wejdzie. Podobnie jak jego szefu Janusz Pochwin-Cippke vel Yunus
> Quran-Mekka, który teraz może się co najwyżej z panią Agatką pitigrillić.

A ładna ta Agatka, chociaż?

5. Data: 2019-05-27 23:05:18

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 27 maja 2019 22:37:43 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

oL02xA&t=12

> A ładna ta Agatka, chociaż?

Agata Banasik - naczelna karyna partii KORWiN. Pomimo oczywistych braków w urodzie i
intelekcie - ubóstwiania przez kucostwo.

http://akapedia.pl/Agata_Banasik

https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_2jb0zH2unl
ryHqt3EWv28CjuLaL4UtkI.jpg

6. Data: 2019-05-28 01:16:50

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-27 23:05, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
>
> Agata Banasik - naczelna karyna partii KORWiN. Pomimo oczywistych braków w urodzie
i intelekcie - ubóstwiania przez kucostwo.

Rzeczywiście, prezes przystojniejszy :)

7. Data: 2019-05-28 09:57:07

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.05.2019 o 16:25, XL pisze:
> Tylko z tego powodu, że była żoną.

"Krystyna Pawłowicz uważa, że Magdalena Adamowicz nie ma kompetencji, by
zasiadać w parlamencie europejskim. Zarzuciła kandydatce Koalicji
Europejskiej brak odpowiedniego wykształcenia, nienawiść do rządu i
"poniżanie Polski" na forum międzynarodowym.

- Pani Adamowicz, a jakie ma pani kompetencje, poza byciem "żoną
zamordowanego prezydenta miasta", nie zachowującą zresztą podstawowego
szacunku dla demokratycznie wybranego prezydenta RP - by kandydować i
zasiadać w imieniu RP w unijnym parlamencie? Jakie wykształcenie,
wiedza, poza samą oikofobią? - zapytała posłanka PiS Magdalenę Adamowicz."

"Odpowiedź Magdaleny Adamowicz? - Żoną zamordowanego prezydenta uczynił
mnie tragiczny los. Dzięki ciężkiej pracy jestem doktorem prawa,
wykładowcą UG, radcą prawnym, MBA, absolwentką szkoły prawa niemieckiego
Uniwersytetu w Bonn i prawa brytyjskiego i UE organizowanego przez
Uniwersytet Cambridge, mówię po niemiecku i angielsku. I SZANUJĘ ludzi,
Panią też - podkreśliła kandydatka Koalicji Europejskiej w Gdańsku."

Pozamiatane.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2019-05-28 16:25:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> Uniwersytet Cambridge, mówię po niemiecku i angielsku. I SZANUJĘ ludzi,
> Panią też - podkreśliła kandydatka Koalicji Europejskiej w Gdańsku."

Specjalizacja - prawo morskie.
WSZECHSTRONNA.
LOL

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

9. Data: 2019-05-28 17:45:10

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.05.2019 o 16:25, XL pisze:

> Specjalizacja - prawo morskie.
> WSZECHSTRONNA.

Jak się ładnie wijesz...
"Tylko z tego powodu, że była żoną"
Nie napisałaś, że z powodu, że nie jest wszechstronna.

Nie dość, że to co napisałaś było obrzydliwe, dno dna na poziomie
zdegenerowanego żula wyprutego z uczuć, to cała ta wasza żałosna
konfederacja razem do kupy nie dorasta jej do zelówek. Intelektem,
wykształceniem, o kulturze z litości nie wspomnę.

Twój kolega z RN, tytan intelektu:
https://www.facebook.com/RacjonalnaPL/posts/23785095
82278685

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2019-05-28 17:52:26

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 28 maja 2019 16:25:25 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Specjalizacja - prawo morskie.
> WSZECHSTRONNA.
> LOL

A wiesz, że całe prawo zachodnie opiera się na prawie morskim?
Jak nie, to Ilony się spytaj.

No.
Elita naukowa
Mądrego warto przeczytać