Adres do Swietego Mikolaja- ktos zna?

1. Data: 2008-11-12 18:10:37

Temat: Adres do Swietego Mikolaja- ktos zna?
Od: "onet" <d...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktos z was zna moze adres do Swietego Mikolaja?
Pamietam ze jako dziecko pisalam do Mikolaja z Laponi i nawet dostalam list
zwrotny.

W tym roku chcialabym z moim synkiem napisac list i wyslac ale nie moge sie
doszukac adresu, moze bedzie szybciej dzieki wam.

Na razie znalazlam cos takiego:

http://www.rmf.fm/fakty/?from=rss&id=146586

Pozdrawiam
J&J&J

2. Data: 2008-11-12 18:14:36

Temat: Re: Adres do Swietego Mikolaja- ktos zna?
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

onet pisze:
> [...]
>
> W tym roku chcialabym z moim synkiem napisac list i wyslac ale nie moge
> sie doszukac adresu, moze bedzie szybciej dzieki wam.

zgadza sie, ja wprawdzie nie pisalem, ale...

--
The Gnome

3. Data: 2008-11-12 18:16:22

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

onet pisze:

> W tym roku chcialabym z moim synkiem napisac list i wyslac ale nie moge
> sie doszukac adresu, moze bedzie szybciej dzieki wam.
>
> Na razie znalazlam cos takiego:

Myśmy dostali namiary na coś takiego: http://krainamikolaja.pl/kraina.html
ale nie próbowaliśmy.
pozdrawiam
Ania

4. Data: 2008-11-12 18:22:55

Od: "onet" <d...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

udalo mi sie odnalezc.
Oto adres:

JOULUMAA

SANTA CLAUS "POST OFFICE"

Arctic Circle, 96 - 930 Rovaniemi,

Finland

W latach 80-tych pislam na ten adres, pamietam ze dostalam wtedy zwrotnie
prospekt wyspy Mikolaja, opis 4 por roku u Mikolaja, wszystko w j.ang. ale
frajda bylo tlumaczenie.

Czy ktos z was pisal tam ostatnio :) z efektem w postaci odpowiedzi :)

J&J&J

5. Data: 2008-11-12 18:41:28

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "onet" <d...@b...com> napisał w wiadomości
> [...]
> frajda bylo tlumaczenie.
>
> Czy ktos z was pisal tam ostatnio :) z efektem w postaci odpowiedzi :)

Ja nie pisałam.
Ale Mikołaj idzie z duchem postępu i można do niego pisać maile ;-)
http://www.posti.fi/postimerkkikeskus/jpp/en_index.h
tml

Agnieszka

6. Data: 2008-11-13 07:55:27

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.santagreeting.net/moduls/kirjetilaus/let
ter.asp?deptid=10030&Languageid=4

7. Data: 2008-11-13 17:11:51

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym napisał:

Święty Mikołaj
Watykan.

Nasi tam byli, to zrozumieją i przekażą komu trzeba :-))
JaC

-----

> Czy ktos z was zna moze adres do Swietego Mikolaja?

Jak się nie dać w szkole
w Wawie od 2009 zerowki tylko w szkole
4,5 roku - ssanie kciuka, bóle ucha
prosba - podrecznik do klasy 6 (j.polski)
Dziecko straciło oko przez wybuch latarki