Dziecko straciło oko przez wybuch latarki

1. Data: 2008-11-09 10:28:55

Temat: Dziecko straciło oko przez wybuch latarki
Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

http://tech.wp.pl/drukuj.html?kat=1009789&wid=105180
09

2. Data: 2008-11-09 15:46:31

Temat: Re: Dziecko straciło oko przez wybuch latarki
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09.11.2008, o godzinie 11.28.55, na pl.soc.dzieci.starsze, 666
napisał(a):

> http://tech.wp.pl/drukuj.html?kat=1009789&wid=105180
09

CE - China Export. ;))

*Habeck*
- Schutzbach

3. Data: 2008-11-12 10:04:22

Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> http://tech.wp.pl/drukuj.html?kat=1009789&wid=105180
09

Hm, "Niebezpiczny sprzęt!" ....

Nie mam dobrego zdania o sprawdzaniu pisowni według
słownika, ale tu, widać, nawet takiego młotkowego
automatu nie zastosowano.

Maciek

Szukam "Jestem mistrzem matematyki" (7-9)
Propozycja nowej podstawy programowej
Alkoholu nie dość, że nie wolno, to trzeba
Przedszkolne romanse
problem siedmiolatka