Szukam "Jestem mistrzem matematyki" (7-9)

1. Data: 2008-11-06 18:07:50

Temat: Szukam "Jestem mistrzem matematyki" (7-9)
Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję ksiażki "Jestem mistrzem matematyki. Uczę się myśleć logicznie za
pomocą liczb" opr. Kalina Szymanowska, Wyd. Siedmiogród.ISBN: 83-7162-802-1

Allegro i Merlin nie mają, w Empiku też towar niedostępny, jak również w
wielu wyyguglanych ksiegarnaich wysyłkowych.

Może Ktoś ma i może odsprzedać albo skopiować?

:-) Monika

2. Data: 2008-11-07 07:48:57

Temat: Re: Szukam "Jestem mistrzem matematyki" (7-9)
Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Złota polska jesień... czas urzekania... a *eMonika* takie rzeczy z zimna
zębami wydzwania:

> Może Ktoś ma i może odsprzedać albo skopiować?

Kojarzę okładkę... wieczorem sprawdzę w domu i jak mam, to dam znać i
zeskanuję.

Magda *gdaMa*

3. Data: 2008-11-07 13:55:11

Od: "mz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> Złota polska jesień... czas urzekania... a *eMonika* takie rzeczy z zimna
> zębami wydzwania:

> Kojarzę okładkę... wieczorem sprawdzę w domu i jak mam, to dam znać i
> zeskanuję.

Daj zna na grupie jesli znajdziesz ;)

Propozycja nowej podstawy programowej
Alkoholu nie dość, że nie wolno, to trzeba
Przedszkolne romanse
problem siedmiolatka
6. latki w szkole to jedno