prosba - podrecznik do klasy 6 (j.polski)

1. Data: 2008-11-09 16:54:24

Temat: prosba - podrecznik do klasy 6 (j.polski)
Od: s...@i...eu szukaj wiadomości tego autora

Witam,

potrzebuje na konkurs nastepujacy fragment:

HERBERT, Z.: Jaskinia Lascaux. [W:] Łuczak, A., Murdzek, A.: Między
nami. Język polski. Podręcznik dla klasy szóstej szkoły podstawowej.
Gdańsk: Gdańskie Wydaw. Oświatowe, 2003, s. 296 - 297.

Bede wdzieczny gdyby ktos mogl przeslac mi jego skan.

Z gory dziekuje i pozdrawiam,
Szymek