Re: Afryka a sprawa ,,sankcji dla Polski".

1. Data: 2017-12-28 23:39:33

Temat: Re: Afryka a sprawa ,,sankcji dla Polski".
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 28.12.2017 um 16:43 schrieb Kviat:

> Tyle manipulacji i kłamstw w tak krótkim tekście...
> To potrafią tylko opłacani trolle.
> Teksty o dokładnie takiej samej retoryce (i podobnej argumentacji)
> pojawiają się na fakeowych kontach zakładanych przez ruskich. Tak było
> zarówno przy wyborach w USA, przy Brexicie, jak i ostatniej awanturze
> dotyczącej "suwerenności" Katalonii.
> Nie wiem czy robiono badania (jak w tych wyżej wymienionych) w Polsce po
> 2015 r, ale zapewne było tak samo.

> To wróć do swojej ojczyzny Rosji.

Jednak slabo sie pani xl stara. Na sciepie jest osobnik, ktory stara sie
osiagac w miesiacu 500 "postow" czyli glownie wtracen typu "lol", "NTG"
itp. a jak brakuje mu, to rzuca adresy youtube ze swojej playlist. W
grudniu dochodzi nawet do 600! Taki social bot lub cyborg 500+. A pani
xl moze dojdzie do 250. Slabo sie stara, oj slabo. ;-)

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej