Afryka a sprawa ,,sankcji dla Polski".

1. Data: 2017-12-28 14:11:29

Temat: Afryka a sprawa ,,sankcji dla Polski".
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Europejskie państwa kolonialne - Anglia, Niemcy, Francja, Hiszpania, Portugalia,
Włochy - pod płaszczykiem ,,zagrożenia demokracji" oraz niewywiązywania się z
,,solidarności europejskiej" chcą wykorzystać aparat (re)presji UE w celu obciążenia
Polski skutkami SWOJEJ wielowiekowej polityki wyzysku w Afryce!
To my mamy teraz się ,,solidaryzować" w tworzeniu gett dla czarnych imigrantów z
Afryki i płacić za zachodnie bogactwo zbudowane na wyzysku.
Jakby nic nie znaczyło to, że te same państwa nas sprzedały w niewolę - byliśmy
komunistyczną kolonią przez dziesiątki lat, co cofnęło nasz status o wieki w stosunku
do Zachodu - to teraz chcą z Polski zrobić kolejną kolonię, służącą do pozbycia się
na jej teren najgorszego sortu ,,inżynierów i informatyków" z Afryki. Polska miałaby
się stać czarnym gettem-slumsem Europy! Przez pewien czas może nawet (he he) sowicie
opłacanym i utrzymywanym, a potem - goń się, Polsko!

Nic z tego.
Nic nam do tego.
Wara kolonialistom od Polski!

2. Data: 2017-12-28 16:43:04

Temat: Re: Afryka a sprawa ,,sankcji dla Polski".
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-28 o 14:11, i...@g...pl pisze:
> [...]
się stać czarnym gettem-slumsem Europy! Przez pewien czas może nawet (he he) sowicie
opłacanym i utrzymywanym, a potem - goń się, Polsko!

Tyle manipulacji i kłamstw w tak krótkim tekście...
To potrafią tylko opłacani trolle.
Teksty o dokładnie takiej samej retoryce (i podobnej argumentacji)
pojawiają się na fakeowych kontach zakładanych przez ruskich. Tak było
zarówno przy wyborach w USA, przy Brexicie, jak i ostatniej awanturze
dotyczącej "suwerenności" Katalonii.
Nie wiem czy robiono badania (jak w tych wyżej wymienionych) w Polsce po
2015 r, ale zapewne było tak samo.

> Nic z tego.
> Nic nam do tego.

To wróć do swojej ojczyzny Rosji.

> Wara kolonialistom od Polski!

Wara rosyjskim trollom od Polski.

Gdyby nie to, że czasem wrzucisz coś odbiegającego od schematu (a
przynajmniej wygląda na odbiegające od schematu, a nie zwykłe
powtarzanie głupot w/g klucza), to spokojnie można by napisać, że jesteś
rosyjskim botem. Chyba, ze jesteś nowej generacji i te przebłyski to
kamuflaż.
(Na jednym z kont wirtualna kobieta zaczynała w 2014 roku od golenia
włosów pod pachami itp. pierdół, dopiero jak "zdobyła" odpowiednią ilość
followersów nagle zmieniła na tematy polityczne, nie muszę dodawać, że
konto z serwera rosyjskiej farmy botów).

Z drugiej strony, farmy rosyjskich botów takie same teksty wrzucają
raczej na portale o większym zasięgu "czytności" z potencjałem do
powielania, a nie na zdechłą grupę dyskusyjną.

I nie wiadomo co gorsze. Zbłąkany rosyjski bot, czy bezmyślna głupota
ludzka. Jak jeszcze napiszesz, że robisz to za darmo, to będzie pełny
obraz sytuacji.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2017-12-28 16:48:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-28 o 16:43, Kviat pisze:

> [...]
>
> I nie wiadomo co gorsze. Zbłąkany rosyjski bot, czy bezmyślna głupota
> ludzka. Jak jeszcze napiszesz, że robisz to za darmo, to będzie pełny

Ojojoj... dopiero teraz zauważyłem.
Ikselka i konto na gazeta.pl?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2017-12-28 17:58:52

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

I w ogóle ta cała ,,świetlana UE" to jeden wielki przekręt-wykręt od
odpowiedzialności j.w.

5. Data: 2017-12-31 19:02:25

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Ojojoj... dopiero teraz zauważyłem.
>?Ikselka i konto na gazeta.pl?

Ojojoj, ty trzymasz forsę w żydowskich bankach i jest OK? Ja KORZYSTAM z ich gazety i
ODBIERAM od nich moje pieniądze - a ty dajesz się im okradać. Tym się różnimy.

6. Data: 2018-01-01 11:16:16

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-31 o 19:02, i...@g...pl pisze:

> Ojojoj, ty trzymasz forsę w żydowskich bankach

W banku twojego ulubieńca. Morawieckiego :)
To już Morawiecki też ci nie pasuje?

> i jest OK? Ja KORZYSTAM z ich gazety i ODBIERAM od nich moje pieniądze

Odbierasz od nich swoje pieniądze?
Czyli co? Najpierw wpłaciłaś im swoje pieniądze, a teraz od nich
odbierasz? (Odbierasz pieniądze zakładając u nich konto mailowe!? Serio?)

Wszystko ci się już pomieszało w tym pislamskim łbie.

> - a ty dajesz się im okradać. Tym się różnimy.

Okradać? Że niby jak?

Zdecydowanie ci się pogorszyło w tym roku. Nie dość, że zaczęłaś robić
błędy jak typowy pislamski głupek w komentarzach na gazecie, to jeszcze
twoje urojenia zrobiły się żenująco prymitywne.
Nobel dla Stalina miał przynajmniej rozmach. Niepotrzebnie obniżasz
poziom. Stać cię na bardziej wyrafinowane idiotyzmy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2018-01-02 18:44:29

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Odbierasz od nich swoje pieniądze?
> Czyli co? Najpierw wpłaciłaś im swoje pieniądze, a teraz od nich
odbierasz? (Odbierasz pieniądze zakładając u nich konto mailowe!? Serio?)

Nie, matołku.
Odbieram MOJE pieniądze (dotacje rolnicze) z ,,ich" ukochanej lewackiej Unii, która
je najpierw bez mojej zgody pobrała.
A konto mailowe, cóż, to taka gratyfikacja dla mnie, można powiedzieć, że po prostu
sobie odsetki pobieram w naturze :->

8. Data: 2018-01-02 21:10:12

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-02 o 18:44, i...@g...pl pisze:
> odbierasz? (Odbierasz pieniądze zakładając u nich konto mailowe!? Serio?)
>
> Nie, matołku.
> Odbieram MOJE pieniądze (dotacje rolnicze)

Z gazety?
Znowu ci się wątki popieprzyły?

> z ,,ich" ukochanej lewackiej Unii, która je najpierw bez mojej zgody pobrała.

Zabrali ci dotacje rolnicze, a teraz je odbierasz?
To bardzo ciekawe. Rozwiń ten wątek.

> A konto mailowe, cóż, to taka gratyfikacja dla mnie, można powiedzieć, że po prostu
sobie odsetki pobieram w naturze :->

Lol :)
Ale ogarniasz, że to oni na tym zarabiają?
To żeś się zemściła :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2018-01-02 21:21:54

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Wszyscy poza tobą wiedzą, o czym mówię - dla jednego matołka szkoda pisać.

10. Data: 2018-01-02 21:27:25

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-02 o 21:21, i...@g...pl pisze:
> Wszyscy poza tobą wiedzą, o czym mówię

Tak jak wszyscy wiedzą, że Stalin dostał Nobla :))

> - dla jednego matołka szkoda pisać.

Ale tylko ci wszyscy, którzy mają dostęp do wiedzy tajemnej, wykasowanej
z podręczników i dokumentów przez wiadomo kogo, którego imienia nie
wolno wymawiać :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Re: Afryka a sprawa ,,sankcji dla Polski".
dzieje polski i swiata po troszeczce
Boże Narodzenie po wodzie
Merry Xmas Everyone!
Zła zmiana?