Re: Afryka a sprawa ,,sankcji dla Polski".

Subject: Re: Afryka a sprawa ,,sankcji dla Polski".
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Thu, 28 Dec 2017 16:43:04 +0100

W dniu 2017-12-28 o 14:11, i...@g...pl pisze:
> Europejskie państwa kolonialne - Anglia, Niemcy, Francja, Hiszpania, Portugalia,
Włochy - pod płaszczykiem ,,zagrożenia demokracji" oraz niewywiązywania się z
,,solidarności europejskiej" chcą wykorzystać aparat (re)presji UE w celu obciążenia
Polski skutkami SWOJEJ wielowiekowej polityki wyzysku w Afryce!
> To my mamy teraz się ,,solidaryzować" w tworzeniu gett dla czarnych imigrantów z
Afryki i płacić za zachodnie bogactwo zbudowane na wyzysku.
> Jakby nic nie znaczyło to, że te same państwa nas sprzedały w niewolę - byliśmy
komunistyczną kolonią przez dziesiątki lat, co cofnęło nasz status o wieki w stosunku
do Zachodu - to teraz chcą z Polski zrobić kolejną kolonię, służącą do pozbycia się
na jej teren najgorszego sortu ,,inżynierów i informatyków" z Afryki. Polska miałaby
się stać czarnym gettem-slumsem Europy! Przez pewien czas może nawet (he he) sowicie
opłacanym i utrzymywanym, a potem - goń się, Polsko!

Tyle manipulacji i kłamstw w tak krótkim tekście...
To potrafią tylko opłacani trolle.
Teksty o dokładnie takiej samej retoryce (i podobnej argumentacji)
pojawiają się na fakeowych kontach zakładanych przez ruskich. Tak było
zarówno przy wyborach w USA, przy Brexicie, jak i ostatniej awanturze
dotyczącej "suwerenności" Katalonii.
Nie wiem czy robiono badania (jak w tych wyżej wymienionych) w Polsce po
2015 r, ale zapewne było tak samo.

> Nic z tego.
> Nic nam do tego.

To wróć do swojej ojczyzny Rosji.

> Wara kolonialistom od Polski!

Wara rosyjskim trollom od Polski.

Gdyby nie to, że czasem wrzucisz coś odbiegającego od schematu (a
przynajmniej wygląda na odbiegające od schematu, a nie zwykłe
powtarzanie głupot w/g klucza), to spokojnie można by napisać, że jesteś
rosyjskim botem. Chyba, ze jesteś nowej generacji i te przebłyski to
kamuflaż.
(Na jednym z kont wirtualna kobieta zaczynała w 2014 roku od golenia
włosów pod pachami itp. pierdół, dopiero jak "zdobyła" odpowiednią ilość
followersów nagle zmieniła na tematy polityczne, nie muszę dodawać, że
konto z serwera rosyjskiej farmy botów).

Z drugiej strony, farmy rosyjskich botów takie same teksty wrzucają
raczej na portale o większym zasięgu "czytności" z potencjałem do
powielania, a nie na zdechłą grupę dyskusyjną.

I nie wiadomo co gorsze. Zbłąkany rosyjski bot, czy bezmyślna głupota
ludzka. Jak jeszcze napiszesz, że robisz to za darmo, to będzie pełny
obraz sytuacji.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr