Afryka a sprawa ,,sankcji dla Polski".

11. Data: 2018-01-02 21:50:18

Temat: Re: Afryka a sprawa ,,sankcji dla Polski".
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Lol :)
>?Ale ogarniasz, że to oni na tym zarabiają?

A kto mówi, że JA na tym NIE zarabiam?

> To żeś się zemściła :):)

,,Zemściła"? Znowu sądzisz po sobie, matołku.
Mnie wystarczy, że po upadku PO ledwo zipią. Patrzę i widzę.
LOL

12. Data: 2018-01-02 22:06:36

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-02 o 21:50, i...@g...pl pisze:

> ,,Zemściła"? Znowu sądzisz po sobie, matołku.
> Mnie wystarczy, że po upadku PO ledwo zipią. Patrzę i widzę.
> LOL

To takie typowo polskie. Katolickie.
Oby sąsiadowi krowa zdechła.

Wasze media kłamały, były do dupy i nikt normalny tego słuchać nie
chciał. Nie dawały rady w normalnej konkurencji, więc jedyne na co was
stać, to zniszczyć konkurencję.
I wtedy wy będziecie najlepsi. Bo jedyni.
Żałosne.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2018-01-03 10:12:12

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Twoja żałość i twój płacz moim drogowskazem.

Re: Afryka a sprawa ,,sankcji dla Polski".
dzieje polski i swiata po troszeczce
Boże Narodzenie po wodzie
Merry Xmas Everyone!
Zła zmiana?