Re: Akta Panslawisty w IPN ,był Sbekiem.

1. Data: 2009-04-21 18:54:13

Temat: Re: Akta Panslawisty w IPN ,był Sbekiem.
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"

> Tak, szczególnie nie było słychać w Poznaniu '56, w Trójmieście w
> grudniu '70, w Radomiu '76, w kopalni Wujek w grudniu '81, na
> Grabiszyńskiej we Wrocławiu '82...
>
> Daty Ci wrzuciłam, żebyś sobie przypomniał, od jak dawna masz słuch
> uszkodzony - i Twoi przodkowie też.

Oczywiście nie zdziwię się, jeśli odpowiesz, że ci, do których
strzelano to element reakcyjny i wichrzyciele sponsorowani przez CIA.
To już słyszałam. I tak będziesz tylko marną kopią Urbana i innych
za-uszników oraz tub propagandowych.
(każda ręka podniesioną na władzę ludową będzie odcięta! - zgadnij,
kto to powiedział)

--
Pozdrawiam - Aicha

2. Data: 2009-04-21 19:27:05

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:
> [...]
> za-uszników oraz tub propagandowych.
> (każda ręka podniesioną na władzę ludową będzie odcięta! - zgadnij,

Chyba jakiś pseudokomunistyczny idiota.. Powinno być - kto podniesie
rękę na lud pracujący wsi i miast temu będzie odciętą
O ile się nie mylę to Cyrankiewicz.. Osobnik znany i "lubiany" w Poznaniu..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Linux ?? ?? ??????????? ??

??? ???

3. Data: 2009-04-21 20:16:16

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Chyba jakiś pseudokomunistyczny idiota.. Powinno być - kto podniesie
> rękę na lud pracujący wsi i miast temu będzie odciętą

Wg Ciebie powinno, ale nie jest. Oto tekst:
"Każdy prowokator czy szaleniec, który odważy się podnieść rękę
przeciw _władzy_ludowej_, niech będzie pewny, że mu tę rękę władza
ludowa odrąbie w interesie klasy robotniczej, w interesie chłopstwa
pracującego i inteligencji, w interesie walki o podnoszenie stopy
życiowej ludności, w interesie dalszej demokratyzacji naszego życia, w
interesie naszej Ojczyzny.".

> O ile się nie mylę to Cyrankiewicz..

Tak, na władzę ludową - Cyrankiewicz.

--