Aktorzy chcą być WSPIERANI ?

11. Data: 2021-11-06 10:49:44

Temat: Re: Aktorzy chcą być WSPIERANI ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <C...@j...cb> wrote:
> [...]

-jej-fundacja-dostala-zbyt-malo-od-mkidn

> No, fundacja fundacją, a
> wyciąganie łapy po kasę na przeżarcie dla
> siebie to trochę inny kaliber sprawy.

Fundacja to zawsze NAJPIERW ETATY. A ona tam ma ETAT. Czyli wyciągnęła łapę
po pieniadze na SWOJ ETAT, czyli dla siebie. No nie bądź dzieckiem. Jej
fundacja nie jest pro bono.
Na swój teatr też się domagała.

> No, nie wiem. W Canal+ plus co chwila pramiera nowych filmów i seriali z
> Maćkiem w roli głównej..

Takiemu zawsze mało.

> To oczywiście też możliwe, jednak nie wyobrażam sobie żeby ktoś naprawdę
> bogaty (a takimi na ogół są aktorzy będący na topie) brał jakieś zapomogi.

Masz za mało wyobraźni, niestety. Zapomogi pewnie niekoniecznie, ale np.
Janda jakimś swędem wepchnęła się pierwsza po szczepionkę przed innymi.
Było? Było. CHODY, mocium Panie. Chody.

> Problem w tym że my nie znamy tej czerwonej komuny. To co znaliśmy z
> Polski lat minionych miało z czerwonym tyle wspólnego co klika zawna SLD
> ma z lewicą.

Jak ,,nie znamy"? Co Ty mówisz? Jeszcze w latach 60ych gnoili ,,wrogów ludu"
w katowniach. Punkty na studia dla chłoporobotników. Sklepy za żółtymi
firankami dla wybrańców systemu. Czołgi na ulicach. Mord na Popiełuszce. To
tylko takie wyrywkowo podane przykłady. A za granicę wtedy jeździłeś? Tak?
No to TY rzeczywiście ,,nie znasz". Ale ludzie pamietają.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

12. Data: 2021-11-07 12:24:18

Od: trybun <C...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.11.2021 o 10:49, XL pisze:

> [...]
> po pieniadze na SWOJ ETAT, czyli dla siebie. No nie bądź dzieckiem. Jej

No,  nie wiadomo jak tu sprawy wyglądają, prezes niekoniecznie wzorem
Owsiaka musi być czele listy płac swojej fundacji.

Co do teatru to nawet ją usprawiedliwię, ma ludzi, lokal na utrzymaniu a
tu edykt rządowy o blokadzie, ma niby brać pożyczki na na płace dla
ludzi i czynsze?

> Takiemu zawsze mało.

E tam, masz chyba jakieś uprzedzenia co do jego osoby.

> Masz za mało wyobraźni, niestety. Zapomogi pewnie niekoniecznie, ale np.
> Janda jakimś swędem wepchnęła się pierwsza po szczepionkę przed innymi.
> Było? Było. CHODY, mocium Panie. Chody.

Miller (ten antylewicowiec) też.  Tu chyba reżymowi chodziło o
propagację szczepienia.

> [...]
> tylko takie wyrywkowo podane przykłady. A za granicę wtedy jeździłeś? Tak?
> No to TY rzeczywiście ,,nie znasz". Ale ludzie pamietają.

Co bierzemy za punkt wyjścia oceniając tzw komunizm, to że ktoś
deklaruje że jest komuchem czy "przykazaniami" zawartymi w Kapitale?  Ja
tych gnoi walczących z robolami, którzy chłopów traktowali gorzej niż
murzynów na plantacji, wprowadzającym kult jednostki  nie postrzegam wg
nazwy jaką przyjęli a wg tego co robili. Marx nic nie pisał o
nieograniczonej właściwie niczym władzy "pierwszych sekretarzy" a o
równości wolności i braterstwie.

13. Data: 2021-11-09 09:23:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <C...@j...cb> wrote:

-jej-fundacja-dostala-zbyt-malo-od-mkidn

> No,  nie wiadomo jak tu sprawy wyglądają, prezes niekoniecznie wzorem
> Owsiaka musi być czele listy płac swojej fundacji.

Ale LISTA PŁAC zawsze jest. Prezes, czy inny darmozjad...

> Co do teatru to nawet ją usprawiedliwię, ma ludzi, lokal na utrzymaniu a
> tu edykt rządowy o blokadzie, ma niby brać pożyczki na na płace dla
> ludzi i czynsze?

A co ona lepsza od firmy zwykłego Kowalskiego?
Niech bierze pożyczki.

> E tam, masz chyba jakieś uprzedzenia co do jego osoby.

Zdecydowanie. Antypolska gnida.
Mam powody.

> Miller (ten antylewicowiec)

Odkąd Miller to antylewicowiec???! Czerwona gnida przecież.

> też.  Tu chyba reżymowi chodziło o
> propagację szczepienia.

Ale NIE ZA DARMO. Tak?

> [...]
> nazwy jaką przyjęli a wg tego co robili. Marx nic nie pisał o
> nieograniczonej właściwie niczym władzy "pierwszych sekretarzy" a o

Dobrze wiedział, co pisze - że bajki pisze.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

14. Data: 2021-11-11 13:51:29

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.11.2021 o 09:23, XL pisze:

> Ale LISTA PŁAC zawsze jest. Prezes, czy inny darmozjad...

Jest, ale prezes, czy inny właściciel/założyciel nie musi na niej
figurować.

> A co ona lepsza od firmy zwykłego Kowalskiego?
> Niech bierze pożyczki.

Zwykły kowalski któremu na mocy rozporządzenia o epidemii zamknięto
źródło utrzymania też przechodzi na utrzymanie państwa.

> Zdecydowanie. Antypolska gnida.
> Mam powody.

Ok. skoro masz to pewnie słuszne. Myślałem że Twoja niechęć to tylko na
skutek jego kilku ról aktorskich w których grał żydofila. ?

> Odkąd Miller to antylewicowiec???! Czerwona gnida przecież.

Rozkradnięcie Polski na korzyść wąskiego grona wybrańców to działanie
adekwatne dla kogoś kto twierdzi że jest koloru czerwonego?? Co niby ten
stary łgarz zrobił dla pedałów i innych mniejszości?

> Ale NIE ZA DARMO. Tak?

Tak, choć w grę nie muszą/siały bezpośrednio wchodzić korzyści finansowe.

Ihre Papiere bitte
Kowidiotyzm w odwrocie!
Szarość widzę. Widzę szarość.
po kolacji ( u ) Freemen