Re: Aktorzy chcą być WSPIERANI ?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Aktorzy chcą być WSPIERANI ?
From: XL <i...@g...pl>
Date: 09 Nov 2021 08:23:21 GMT

trybun <C...@j...cb> wrote:
> [...]
-jej-fundacja-dostala-zbyt-malo-od-mkidn

> No,  nie wiadomo jak tu sprawy wyglądają, prezes niekoniecznie wzorem
> Owsiaka musi być czele listy płac swojej fundacji.

Ale LISTA PŁAC zawsze jest. Prezes, czy inny darmozjad...

> Co do teatru to nawet ją usprawiedliwię, ma ludzi, lokal na utrzymaniu a
> tu edykt rządowy o blokadzie, ma niby brać pożyczki na na płace dla
> ludzi i czynsze?

A co ona lepsza od firmy zwykłego Kowalskiego?
Niech bierze pożyczki.

> E tam, masz chyba jakieś uprzedzenia co do jego osoby.

Zdecydowanie. Antypolska gnida.
Mam powody.

> Miller (ten antylewicowiec)

Odkąd Miller to antylewicowiec???! Czerwona gnida przecież.

> też.  Tu chyba reżymowi chodziło o
> propagację szczepienia.

Ale NIE ZA DARMO. Tak?

> Co bierzemy za punkt wyjścia oceniając tzw komunizm, to że ktoś
> deklaruje że jest komuchem czy "przykazaniami" zawartymi w Kapitale?  Ja
> tych gnoi walczących z robolami, którzy chłopów traktowali gorzej niż
> murzynów na plantacji, wprowadzającym kult jednostki  nie postrzegam wg
> nazwy jaką przyjęli a wg tego co robili. Marx nic nie pisał o
> nieograniczonej właściwie niczym władzy "pierwszych sekretarzy" a o
> równości wolności i braterstwie.

Dobrze wiedział, co pisze - że bajki pisze.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: