Akumulatorki AAA

11. Data: 2006-05-30 09:34:44

Temat: Re: Akumulatorki AAA
Od: DwaSkrzydla <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkie rękojmie (12to miesięczne) wygasły 31.12.2003, od 01.01.2003
jest 24ro miesięczna niezgodność towaru z umową, jednak żeby z niej
skorzystać musi istnieć zasadność. Tu może byc winna ładowarka i żadna z
dróg reklamacji (niezgodność lub grarancja-jeśli jest) moze nie
przynieść korzystnego dla klienta rozstrzygnięcia.
(jakbys nalał do silnika benzynowego np. rozpusczalnika i spowodował
awarię to myslisz, że ktoś uznałby reklamację?)
Pdr.Mariusz

12. Data: 2006-05-30 09:34:52

Od: Dominik & Co <D...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

BartekK napisał(a):

> Pentagram specjalizuje sie w sprzedawaniu plastikowego gowna z ogromnym
> ladunkiem marketingu - cena troche wyzsza niz dziadostwo calkowite,
> jakosc ledwo ledwo lepsza, ale za to marketing najlepszych firm sie
> chowa - i jakos im sie biznes kreci...

Nie przesadzajmy, miałem w ręku ichni aparat foto (kolegi)- jakość bez zastrzeżeń,
zdjęcia robi znacznie lepsze, niż mój HP.

--
Dominik (& kąpany)
RP

13. Data: 2006-05-30 12:27:14

Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Dominik & Co napisał(a):

> Nie przesadzajmy, miałem w ręku ichni aparat foto (kolegi)- jakość bez
> zastrzeżeń,
> zdjęcia robi znacznie lepsze, niż mój HP.
No bo HP robi fatalne... Tez mialem w rece cyfraki pentagrama - od
~400zl do najdrozszych, podobnych do Z1/kodakow 6490. Wielki minus bo
ciagle sie to zawieszalo, pochlanialo akumulatorki w tepie okrutnym.
Predkosc zapisu fotki na karte strasznie wolna. Optyka fatalna, ostrosc
lapana na byleczym, ale prawie nigdy na elemencie fotografowanym.
Pozatym mechanika obiektywu plastikowo-delikatna, zywotnosc tego raczej
wielka nie bedzie...

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

14. Data: 2006-05-30 13:01:31

Od: Dominik & Co <D...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

BartekK napisał(a):

> Predkosc zapisu fotki na karte strasznie wolna.

To chyba o HP mowa ;-)

> Optyka fatalna, ostrosc
> lapana na byleczym, ale prawie nigdy na elemencie fotografowanym.

Tu moje spostrzeżenia są raczej odwrotne :-)
Piękna ostrość całego kadru.

> Pozatym mechanika obiektywu plastikowo-delikatna, zywotnosc tego raczej
> wielka nie bedzie...

A tu o wszystkich tanich aparatach mowa...

Ja byłem zadowolony. Ale pewnie mało widziałem :-)
Z mojej strony EOT.

--
Dominik (& kąpany)
RP

młynki do kawy Solis
brak okien w lokalu
Czarna woda w grzejnikach ?!
pytanie o tynk mozaikowy /żywicę/
Gdzie - sitko do ekspresu ciśn. De Longhi?