Alarm H w zmywarce

1. Data: 2004-01-25 18:20:03

Temat: Alarm H w zmywarce
Od: onatka <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie zamontowałam zmywarkę Electroluxa i chyba mam problem. Program
'prania' nie dochodzi do końca ( np jak ma trwać ok 80 min to po jakiś
45 zmywarka milknie ). Wyświetla się literka H, w środku jest woda z
pianą , mam wrażenie że chyba też nie bardzo grzeje bo w pracy zawsze po
otwarciu bucha para a tu nic.... Jedynie program 1 czyli płukanie
dochodzi do końca i jest pikanie. :confused:

Jutro będę kontaktować się z serwisem ale może wy mi coś poradzicie ....

Archiwum grupy --- pl.rec.dom ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

1. Data: 2004-01-25 21:10:04

Temat: Re: Alarm H w zmywarce
Od: onatka <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

W instrukcji jest tylko , żeby wyłączyć i włączyć i jak znowu się pojawi
to zadzwonić do serwisu.

Odpływ i dopływ wydaje się być w porządku choć nie jestem specjalistą i
mogę się mylić ....

1. Data: 2004-01-26 04:56:38

Od: "Jarek Krochmalski" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "onatka" <u...@d...idealny.pl> napisał w wiadomości

> Jutro będę kontaktować się z serwisem ale może wy mi coś poradzicie ....

a w instrukcji nie ma napisane co oznacza "H"?

ja bym sprawdzil w pierwszej kolejnosci doplyw wody / odplyw sciekow.

pozdr
Jarek Krochmalski

Zmywarka kompaktowa
jaki lakier ??
Jak (i czy) pomalować drzwi wewnętrzne
Lampa w szczelinie przysufitowej
Lampa podsufitowa - problem z odblysnikiem...