Alarm z powiadomieniem(?)

1. Data: 2003-02-15 16:59:20

Temat: Alarm z powiadomieniem(?)
Od: Piecu <p...@g...pl.NO-SPAM> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam domek na wsi, jakieś 15 km od miejsca zamieszkania. Poszukuję
jakiegoś naprawdę dobrego alarmu. Nie znam się na tym, ale pewnie są
jakieś z powiadomieniem na komórkę/pager, może na policję (chociaż
najbliższy posterunek jest dość daleko...), może jeszcze coś innego.
Co możecie polecić?

--
Piecu ~~ piecu(at)go2.pl.NO-SPAM ~~ GG: 1277308
---65 powodów, dla których warto być mężczyzną---

1. Data: 2003-02-15 17:14:34

Temat: Re: Alarm z powiadomieniem(?)
Od: "Mietek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piecu" <p...@g...pl.NO-SPAM> napisał w wiadomości
> [...]
> jakieś z powiadomieniem na komórkę/pager, może na policję (chociaż
> najbliższy posterunek jest dość daleko...), może jeszcze coś innego.

*** mój kosztował z 12 czujnikami dobrej marki 3000 zł. Kupujesz komórkę np.
Nokie 5110, kartę Sim z numerem i instalator komputerowo ustawia ci treść,
cel i odbiorców powiadomienia. Komórka jest podłączana do zasilania alarmu.
Po miesiącu kupujesz karte za 50 zł na 3 m-ce i później następne. Można też
alarm zgrać z linią telefoniczną, ale tę złodziej może przeciąć. Centrala
alarmu ma akumulator wystarczający na ok. tydzień. Gdy nie ma zasilania z
sieci również wysyła sygnał alarmowy.
Istotne są dobre czujniki, aby byle mysz czy szczur nie włączył alarmu.
Mam taki alarm 2-gi miesiąc - fajna sprawa.
pozdrawiam
Mietek

1. Data: 2003-02-15 17:20:00

Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mietek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Istotne są dobre czujniki, aby byle mysz czy szczur nie włączył alarmu.
> Mam taki alarm 2-gi miesiąc - fajna sprawa.

I co robisz w momencie jak Ciebie powiadamia ?
Gnasz 15 km na sygnale i aresztujesz wlamywaczy ?

Karol

1. Data: 2003-02-15 17:23:00

Od: "Mietek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I co robisz w momencie jak Ciebie powiadamia ?
> Gnasz 15 km na sygnale i aresztujesz wlamywaczy ?
>
> Karol

*** nie skąd - otwieram szampana, zapalam świecę i siadam do uroczystej
kolacji.
Mietek

1. Data: 2003-02-15 20:01:11

Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> *** nie skąd - otwieram szampana, zapalam świecę i siadam do uroczystej
> kolacji.

Nie ma to jak dobra polisa ubezpieczeniowa :-)

Karol

1. Data: 2003-02-16 11:12:18

Od: Piecu <p...@g...pl.NO-SPAM> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś podający się za "Mietek" napisał:
> *** mój kosztował z 12 czujnikami dobrej marki 3000 zł. Kupujesz komórkę np.
[ciach]

A może są jakieś naprawdę dobre rolety/okiennice/cokolwiek antywłamaniowe?

--
Piecu ~~ piecu(at)go2.pl.NO-SPAM ~~ GG: 1277308
---65 powodów, dla których warto być mężczyzną---
29. Mężczyźni zarabiają więcej!

1. Data: 2003-02-16 18:35:15

Od: Piecu <p...@g...pl.NO-SPAM> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś podający się za "Mietek" napisał:
> Mam taki alarm 2-gi miesiąc - fajna sprawa.

Możesz podać jakieś namiary na firmę?

--
Piecu ~~ piecu(at)go2.pl.NO-SPAM ~~ GG: 1277308
---65 powodów, dla których warto być mężczyzną---
31. Życie emocjonalne mężczyzn jest jak ich seks - proste i otwarte na
świat. Życie emocjonalne kobiet jest jak ich seks - głębokie, mroczne i
prowadzi w ślepą uliczkę...

1. Data: 2003-02-16 19:17:50

Od: "JAdam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem w firmie Introl urządzenie Trolan służące m.innymi do monitoringu
budynków. Ma 8 wejść analogowych, 8 cyfrowych i 8 wyjść cyfrowych. Może
zatem kontrolować stan różnych czujników a także można sterować nim np
włączenie ogrzewania, światła symulujące obecność itp. Wysyła informacje w
wypadku wystąpienia ustawionych alarmów do max 6 telefonów, może także do
komputera. Kosztował ok. 1500 zł, ma wbudowany nadajnik GSM więc nie
potrzeba dołączać do niego telefonu. Jest OK.

> [...]
>
> --
> Piecu ~~ piecu(at)go2.pl.NO-SPAM ~~ GG: 1277308
> ---65 powodów, dla których warto być mężczyzną---

czy warto wyciag mastercook orion?
zdzieranie tapet
Czy warto kupic pralke Amica?
Halogeny, wymiana z 20watt na 50 wat i awaria, transformator, gdzie naprawie?
PODZIELNIKI CIEPŁA - RATUNKU