PODZIELNIKI CIEPŁA - RATUNKU

1. Data: 2003-02-15 07:08:57

Temat: PODZIELNIKI CIEPŁA - RATUNKU
Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Mieszkam w blokach mieszkaniowych mieszkanie M5 74m2 wlasnie spółdzielnia
naciska aby zakładać podzielniki ciepła CO ROBIĆ .....

* okna mam stare i nieszczelne
* w łazience mam przerobiony grzejnik i nie mam możliwości regulowania ciepła
* jak to jest rozliczane

POMOCY DZIEKUJE 0505 863 673

1. Data: 2003-02-15 07:20:19

Temat: Re: PODZIELNIKI CIEPŁA - RATUNKU
Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze kilka waznysz szczegółów.

Spółdzielnia założy tylko 1 licznik na cały blok - co w sytuacji kiedy nie
wszyscy założą podzielniki.

np. jest 10 likatorow 8 ma podzielniki i oni zaplaca wg. podzielnikow, a
pozostala 2 ktorzy nie maja podzielnikow zaplaci rowno roznice pomiedzy ogolnym
wskazaniem licznika na bloku munis cieplo wyliczone z 8 lokatorow ???

1. Data: 2003-02-15 08:36:08

Od: "Serwiz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości:
> [...]
ogolnym
> wskazaniem licznika na bloku munis cieplo wyliczone z 8 lokatorow ???

Zgadza się. Dlatego nie ma co się opierać przed zakładaniem podzielnika bo
to jest podzielnik a nie licznik. Koszt ogrzewania będzie podzielony
proporcjonalnie wg. wskazań podzielników i jak na razie jest to jedyny w
miarę rzetelny podział kosztów.

Serwiz

1. Data: 2003-02-15 09:05:42

Od: "Remek" <c...@t...cos> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Serwiz" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> to jest podzielnik a nie licznik. Koszt ogrzewania będzie podzielony
> proporcjonalnie wg. wskazań podzielników i jak na razie jest to jedyny w

Poczytajcie sobie archiwum to sie okaze jak bardzo rzetelny :(. Mozna o tym
rowniez poczytac na grupie pl.soc.prawo

--
Remek www.remig.cad.pl
Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.

1. Data: 2003-02-15 10:38:25

Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Remek" <c...@t...cos> napisał w wiadomości

> Poczytajcie sobie archiwum to sie okaze jak bardzo rzetelny :(. Mozna o
tym
> rowniez poczytac na grupie pl.soc.prawo

Widzisz jakas inna alternatywe ?

Karol

1. Data: 2003-02-15 20:26:58

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On 15 Feb 2003 08:08:57 +0100 I had a dream that p...@p...onet.pl
>Mieszkam w blokach mieszkaniowych mieszkanie M5 74m2 wlasnie spółdzielnia
>naciska aby zakładać podzielniki ciepła CO ROBIĆ .....
>* okna mam stare i nieszczelne

Wymień na lepsze - zapłacisz mniej za ogrzewanie i się zwróci :)

>* w łazience mam przerobiony grzejnik i nie mam możliwości regulowania ciepła

No ale kto tak przebia grzejniki? Przecież to bezsens.

>* jak to jest rozliczane

Różnie. Podzielnij służy do ustalenia relacji - który lokator zużył ile ciepła.
Jeśli wszyscy będą dalej używać tyle samo, to założenie podzielników nic nie
zmieni :) Często stosuje się modyfikatory dla mieszkań na ostatnim piętrze, na
skraju bloku itd. Oczywiście na korzyść :)

A na ciepłe bardzo łatwo zaoszczędzić. Np. po co grzać w kuchni?
A łazienka jest tak mała, że nagrzewa się w godzinę do sauny - nie trzeba
grzać całą dobę.

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

1. Data: 2003-02-15 21:14:44

Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...
> On 15 Feb 2003 08:08:57 +0100 I had a dream that p...@p...onet.pl
>
> Wymień na lepsze - zapłacisz mniej za ogrzewanie i się zwróci :)

W ostatniej chwili zauwazylem :-)

Karol

P O M O C Y - R A T U N K U!!!
instalacje - CO, elektryka, TV, alarm,