sauna

1. Data: 2003-02-14 15:30:23

Temat: sauna
Od: "Mietek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

poproszę o kilka uwag na temat użytkowania sauny w domu. W jakiej firmie
najlepiej zamówić, jakiej marki piec itd.
pozdrawiam
Mietek
PS. W piwnicy przygotowałem pomieszczenie 3,5x2,5 m2 ale to podobno za dużo
jak na rodzinną saunę.

1. Data: 2003-02-14 22:30:24

Temat: Re: sauna
Od: "Iris" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mietek <s...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]

> PS. W piwnicy przygotowałem pomieszczenie 3,5x2,5 m2
ale
> to podobno za dużo jak na rodzinną saunę.

A pamietales o prysznicu i wc w piwnicy? Te instalacje
powinny sie znajdowac tuz obok sauny. Plus wieszaki na
reczniki i garderobe.

Iris

1. Data: 2003-02-15 13:35:48

Od: "Marek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mietek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pozdrawiam
> Mietek
> PS. W piwnicy przygotowałem pomieszczenie 3,5x2,5 m2 ale to podobno za

zajrzyj na www.klafs.pl

marek

1. Data: 2003-02-15 18:00:57

Od: "Mietek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zajrzyj na www.klafs.pl
>
> marek

*** tam już byłem, prysznic i WC w piwnicy obok sauny zrobiłem, inne strony
w internecie o saunie obejrzałem.
Chciałbym posłuchać porad praktyków.

Mietek

1. Data: 2003-02-16 18:50:25

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałbym posłuchać porad praktyków.

W ostatnim numerze (wczoraj przeglądałem go w salonie prasowym)
czasopisma "Domowy Fachowiec" jest m.in. krótki artykuł o saunach. Wiem,
że kiedyś pisał tam Roman Waliłko - to chyba praktyk :-)

A może pójdziesz do jakiejś firmy oferującej gotowe sauny i udając mocno
zainteresowanego zakupem ale niezorientowanego technicznie wypytaj o co
tylko chcesz. Jeśli dorzucisz czasami zupełnie podstawowe pytanie to
może wytłumaczą Ci wszystko jak dziecku ;-) Spróbuj się umowić na wizytę
referencyjną - może się uda w końcu to zakup za kilka ładnych tysięcy.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl