P O M O C Y - R A T U N K U!!!

1. Data: 2003-02-14 21:06:40

Temat: P O M O C Y - R A T U N K U!!!
Od: "Adam Twardy" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteś w dołku?
Źle się czujesz?
Nie rozumie Cię szef, albo współmałżonek?
Jest ktoś kto może Ci pomóc.
Gdziekolwiek jesteś, pomoc przyjdzie zawsze na
czas - internetowi doradcy czekają!!!
www.idoradca.pl - i nie jesteś już sam
na sam ze swoimi problemami.
Czeka na Ciebie Psycholog, Manager,
Przyjaciel i Prawnik.
Dla nas nie ma błachych problemów.
Sprawdź, pierwsz porada zawsze za darmo!

www.idoradca.pl
www.idoradca.pl

1. Data: 2003-02-15 11:52:49

Temat: Re: P O M O C Y - R A T U N K U!!!
Od: "Waldi" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Przyjaciel i Prawnik.
> Dla nas nie ma błachych problemów.
> Sprawdź, pierwsz porada zawsze za darmo!

jakaś hiena z ciebie czy co?, na pierwszej stronie największy napis z lewej
strony
PROMOCJA! Sprawdź nasze nowe ceny!!!
sprawdzcie - usmiejecie się nieźle :))

Poprzepisywał teskyt z ksiązek i cwaniaka zgrywa.
Jakis kit chcesz ludziom sprzedawac. Nie wku... grupowiczów a swoje produkty
wsadź sobie w dupę.

waldi

1. Data: 2003-02-15 16:30:27

Od: "mała m" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Poprzepisywał teskyt z ksiązek i cwaniaka zgrywa.
> Jakis kit chcesz ludziom sprzedawac. Nie wku... grupowiczów a swoje

Waldi poprawiłes mi humor heheh ... ile za to wezmiesz?

1. Data: 2003-02-15 18:40:18

Od: "Wojciech W." <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uuuuuu! Bardzo brzydko - produkt bardzo kiepski a marketing taki agresywny.
Żadnych istotnych informacji o kompetencjach owych "idoradców", teksty słabe
perswazyjnie. Ja dziękuję i wyrażam otwarcie dezaprobatę. Zresztą wróżę
kompletną klapę przedsięwzięcia.
2W
___________
Użytkownik "Adam Twardy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jesteś w dołku?
> Źle się czujesz?
> Nie rozumie Cię szef, albo współmałżonek?
(...)

1. Data: 2003-02-16 11:20:58

Od: "Anna" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech W." <w...@i...pl> Uuuuuu! Bardzo brzydko -
> [...]
słabe
> perswazyjnie. Ja dziękuję i wyrażam otwarcie dezaprobatę. Zresztą wróżę

Zgadza sie, lepiej sobie wjść na jakikolwiek czat samotnych to człowieka
wespra i to za darmo :)

Ania

instalacje - CO, elektryka, TV, alarm,
sauna