Re: "Alchemik"

From: a...@p...onet.pl (Agnieszka Giemzik)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: "Alchemik"
Date: 30 Nov 2000 10:25:19 +0100

From: "Piotr..." <p...@m...pl>
To: <p...@n...pl>
Sent: Wednesday, November 29, 2000 9:30 PM
Subject: "Alchemik"

> Witajcie
> Wlasnie skonczylem czytac Alchemika P.Coelho i zastanawiam sie nad
> przeslaniem tej ksiazki.Dla tych ktorzy nie czytali bardzo krotkie
> streszczenie.Autor opisuje historie czlowieka ktory realizuje swoja
"legende
> zycia" tzn podaza za swoimi marzeniami mimo czesto niesprzyjajacych
> okolicznosci.
> Co sadzicie o realizacji swoich marzen???Mam na mysli takie marzenia
> wytyczajace kierunek naszego zycia,nie tylko jakies male hobby.Czy nie
jest
> [...]
Witam
"Alchemika" przeczytałam już pewien czas temu. Kilka moich dygresji:
Cóż jest dobra w momencie psychicznego dołka, właśnie wtedy ją czytałam,nie
powiem - pozwala uwierzyć na moment w lepsze jutro. ale to tylko do chwili
kolejnego zetknięcia z brytalną rzeczywistością. To taka ładna bajka. Jeśli
moja kiedyś się spełni (życzeę tego także Tobie) to chyba tylko dzięki mnie,
a Alchemika polecam tylko na trudne dni.

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia
http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia