Ale draka! Zrobilam babke

1. Data: 2001-11-30 17:32:51

Temat: Ale draka! Zrobilam babke
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie..talentu do wypiekow nie mam i juz..wychodza mi ze 3
rzeczy na krzyz i juz..tez ich bym na konkurs nie dala, ale
jadalne...

teraz mialam do wyboru - prasowanie zaczac albo...?

popedzilam do szafki, wyjelam produkta i maszynerei ido
roboty..jako, ze te ciasta to mi ie tego, to zawsze jestem nieco
nerwowa je robiac...narobil mi sie tez balagan...nic to...

Jest to blyskawiczna babka Grazyny (Szkudlinskiej, ktora
obiecywala odrabac sobie wlasnorecznie luzne czesci ciala, jesli
mi to nie wyjdzie..hhhmmmm)

4 jaja dobrze rozmieszac z 1 szkl cukru
wymieszac 1.5 szkl maki kartofl, 1/2 szkl maki pszennej i 1.5
lyzeczki proszku do pieczenia. plus zapach. dodac, wymieszac
idodac kostke masla rozpuszczona i schlodzona nieco.

wylalam 3/4 do keksowej formy, do reszty dodalam 2 lyzki kakao,
wylalam na wierzch, pomieszalam patyczkiem i wstawilam do
piekarnika 190 - 200 stopni...

odczekalam regulaminowo 1/2 godz...patyczek wylazl kompletie
oblepiony ciastem...a za czelo sie przypalac na wierzchu i po
bokach..no tak..., przykrecilam piec i jeszcze 20 minut. i
gotowe...

dobra...analiza:
1. w smaku swietne
2. wyglad - tu wychodzi moj talent...to czarne co polalam po
wierzchu zeszlo CALE na dno w postaci jednolitej masy!!!!
3. spalenizna, ktora dala sie odciac i zdrapac nie nadawala siedo
konsumpcji ( a ja TAKlubie przypalone!)
4. sprzatajac pobojowisko..odkrylam ...jajko....zajrzalam do
smieci i policzylam skorupki...TRZY!!!!! no tak....
5. wlasnie jem 3 kawalek
6. polecam

Krysia

P.S. Prasowac nie poszlam, ale amaretto mi idzie barrrdzo dobrze,
hehehe

P.P.S. I bardzo mi smutno, ze zmarl George Harrison, byl moim
ulubionym Beatlesem

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-30 17:40:57

Temat: Re: Ale draka! Zrobilam babke
Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:0...@4...com..
.
> [...]
> ulubionym Beatlesem
>
> K.T. - starannie opakowana
> _Hmm.. ja ciast w zab nie umiem piec. Ale skoro tak - to ja tez
sprobuje:-) Kaska

1. Data: 2001-11-30 19:44:38

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie..talentu do wypiekow nie mam i >
> teraz mialam do wyboru - prasowanie zaczac albo...?

Ze ty jeszcze po wczorajszym nie masz dosc i sie znowu na sensacje w kuchni
porywasz. Ten twoj chyba jest w delegacji, tak mi sie zdaje, bo inaczej
poszlabys prasowac.
Tzn. udawac ze prasujesz, tak mi sie zdaje.
A ja odwalilam lipe na obiad, bo mi dzisiaj wiertarka (chyba z 5 kg) spadla
na glowe. Z szafy !. I tak mnie boli glowa i ucho i zab od tego uderzenia,
ze zrobilam zwykly gulasz do kaszy gryczanej (hmm, dziwne bylo), a dla
zdrowia wrzucilam jak Mecha kazala groszek i marchewke i mialam z glowy. Oj
jak boli.((

******(((
m-gosia (((
******(((

1. Data: 2001-11-30 21:05:00

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ze ty jeszcze po wczorajszym nie masz dosc i sie znowu na sensacje w kuchni
>porywasz. Ten twoj chyba jest w delegacji, tak mi sie zdaje, bo inaczej
>poszlabys prasowac.

o qrcze...trafilas w dziesiatke!!! Pojechal w srode...hehehe

>Tzn. udawac ze prasujesz, tak mi sie zdaje.
>A ja odwalilam lipe na obiad, bo mi dzisiaj wiertarka (chyba z 5 kg) spadla
>na glowe. Z szafy !. I tak mnie boli glowa i ucho i zab od tego uderzenia,

o matko przenajswietsza..a u pana dochtora bylas?????

rzeczywiscie dziwne, hihihi
idz sie poloz
Krsyai
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-30 22:18:47

Temat: George Harrison : Ale draka! Zrobilam babke
Od: "Sylwia & Jurek" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
wiadomosci news:0tff0u8np0c0phoriinim7asdgif6dle85@4ax.com...

: P.P.S. I bardzo mi smutno, ze zmarl George Harrison, byl moim
: ulubionym Beatlesem

Ale dlaczego, co sie stalo!? Jestem poruszona, tez go bardzo lubilam. :-(

Sylwia

1. Data: 2001-11-30 22:21:16

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
> ze zrobilam zwykly gulasz do kaszy gryczanej (hmm, dziwne bylo), a dla
> zdrowia wrzucilam jak Mecha kazala groszek i marchewke i mialam z glowy.

do lekarza!!!! marsz!

Mechcia

1. Data: 2001-11-30 22:24:58

Temat: Re: George Harrison : Ale draka! Zrobilam babke
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Sylwia & Jurek" <s...@p...fm> napisal w wiadomosci

> [...]
> : ulubionym Beatlesem
>

> Ale dlaczego, co sie stalo!? Jestem poruszona, tez go bardzo lubilam. :-(

zmarl na raka krtani:(((

Mechcia
odszedl jeden z wielkich muzyki
przepraszam za OT

1. Data: 2001-11-30 22:27:26

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> idz sie poloz
> Krsyai

Nie da sie. Ja spie tylko na prawym boku, a teraz mam prawe ucho chyba
zlamane. Dotknac nie moge.

A u dochtora to nie bylam, bo sie wstydzilam, z cora dzisiaj przed wypadkiem
juz bylam, wiec znowu to tak glupio...

******
m-gosia
******

1. Data: 2001-11-30 22:59:20

Od: "FeLicja (Kasia)" <I...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

MechaGodzilla wrote:

> Uzytkownik "Sylwia & Jurek" <s...@p...fm> napisal w wiadomosci

> zmarl na raka krtani:(((

Ponad rok temu, moze i wczesniej, walczyl z rakiem krtani i wszystko
wygladalo juz dosc dobrze. Ale ostatnio byly wiadomosci o tym, ze ma
nawroty. Zmarl na raka pluc, mial takze nowotwora w mozgu...
Mysle, ze to cudownie, ze odszedl w gronie rodziny i przyjaciol, a nie w
szpitalnym lozku. Lekarze/szpitale coraz wcale nie pamietaja o godnosci
umierajacego czlowieka...
George Harrison byl nie tylko wspanialym muzykiem, ale i bardzo madrym i
wielkim czlowiekiem... Mi rowniez bedzie go bardzo brakowac...
Kasia

Ps. A swoja droga... wierzyc sie nie chce, ze beatelsi maja juz po tyle lat - GH
mial 58 a byl najmlodszym czlonkiem grupy...

1. Data: 2001-11-30 23:04:45

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FeLicja (Kasia)" <I...@n...net> napisał w
wiadomości news:3C080F48.8060602@netscape.net...
> [...]
>
> Ps. A swoja droga... wierzyc sie nie chce, ze beatelsi maja juz po tyle
lat - GH mial 58 a byl najmlodszym czlonkiem grupy...

a u nas w dzienniku powiedzieli ze zmarl na raka krtani.

Mechcia
szkoda ze odszedl

Pierogi pieczone Magdaleny
No i co?