Ale fajna laska

21. Data: 2015-10-16 21:21:15

Temat: Re: Ale fajna laska
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.10.2015 o 21:06, FEniks pisze:
> Przy okazji - a jak podoba Ci się Beata Tadla?

Matia Bazar z roku 1977, chociaż wygląda trochę jak laleczka, to i tak
ślicznie. Ale zaraz w ciągu kilku lat znacznie się pogorszył jej wygląd
- czyżby zażywała narkotyki?

W każdym razie piosenka
https://www.youtube.com/watch?v=XyTWdftRkMU
najlepsze jest wejście kobiety, która śpiewa ten sam tekst co facet na
początku ale w zupełnie innym rytmie.

22. Data: 2015-10-16 21:22:49

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.10.2015 o 21:21, zdumiony pisze:
> W każdym razie piosenka
> https://www.youtube.com/watch?v=XyTWdftRkMU
> najlepsze jest wejście kobiety, która śpiewa ten sam tekst co facet na
> początku ale w zupełnie innym rytmie.

https://www.youtube.com/watch?v=er099FTUfd0
Tu trochę gorzej wygląda ale piosenka jeszcze lepiej zainsenizowana

23. Data: 2015-10-16 21:45:34

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-16 o 21:21, zdumiony pisze:

> Matia Bazar z roku 1977, chociaż wygląda trochę jak laleczka, to i tak
> ślicznie. Ale zaraz w ciągu kilku lat znacznie się pogorszył jej wygląd
> - czyżby zażywała narkotyki?

Nie wiem, nie znam jej. Ale wiesz, każdy się starzeje.

Ewa

24. Data: 2015-10-16 21:49:52

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"zdumiony" <z...@j...pl> wrote in message
- pokaż cytowany tekst -
Ale chyba tylko ze względu na ubiór - ta spódnica zwróciła
moją uwagę bardziej niż jej (raczej przeciętna) uroda.

Bo obecna moda jest taka że im bardziej ubrany tym bardziej seksualny, gdyby na nago
wystąpiła to byś nawet nie zauważył, dlatego taka sukienka.

25. Data: 2015-10-16 21:57:22

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-16 o 21:49, glob pisze:
> [...]
>

> Bo obecna moda jest taka że im bardziej ubrany tym bardziej seksualny, gdyby na
nago wystąpiła to byś nawet nie zauważył, dlatego taka sukienka.

a ty jesteś modny czy niemodny? :-[

--
pamtataj pamtarej . . .

26. Data: 2015-10-16 22:31:35

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
>

> Bo obecna moda jest taka że im bardziej ubrany
> tym bardziej seksualny, gdyby na nago wystąpiła
> to byś nawet nie zauważył, dlatego taka sukienka.

Chyba Ci się pomyliło, jest odwrotnie...
Nie wiem czemu niektóre kobiety wyznaczają sobie
za cel odsłaniać coraz więcej ciała - wszyscy mężczyźni
lubią na nie patrzeć, ja też, ale czy o to właśnie im chodzi? :-)
Tylko po co potem głośno narzekają że koncentrujemy
się na ich seksualności a nie na intelekcie?

Ta w czasie wywiadu narzekała że miała dużo podrywów
i musiała się "chować wśród starszych panów" od
natrętów proszących ją do tańca - nie wiem czy była
wtedy pół naga w tej spódnicy czy inaczej ubrana,
ale jeśli ona zachowuje się jak kocica w ruji to
czemu się dziwi że kocury się z okolicy zbiegają??

Widział ktoś kotki w ruji? Jak się prężą i tyłek odsłaniają
odsuwając ogon na bok? Ja mam takie skojarzenia
jak widzę kobiety wybierające coraz bardziej skąpe
ubrania, coraz niższe dekolty, coraz krótsze rękawki czy
krótkie spódniczki lub bardziej obcisłe kalesony do jogi.
Jakiś konkurs, konkurencja wśród kobiet która pokaże
więcej ciała, która zaskoczy świat większą śmiałością,
i ta przeźroczysta spódnica to chyba własnie taki motyw.
I myślę że nie jestem osamotniony w swoich skojarzeniach :-)

27. Data: 2015-10-16 22:44:57

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-15 20:39, obywatel zdumiony uprzejmie donosi:
> https://www.youtube.com/watch?v=bPhsNpnFQX4

Zajebiście fajna.
A ma mózg?

28. Data: 2015-10-16 22:47:28

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, nie znam jej. Ale wiesz, każdy się starzeje.

Nie każdy.

hint kosztuje

29. Data: 2015-10-17 03:02:51

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2015-10-15 20:39, obywatel zdumiony uprzejmie donosi:
>
> Zajebiście fajna.
> A ma mózg?

Skoro zajebiście fajna- to po jej mózg? Byłaby to pewnego rodzaju-
rozrzutność.

--

Chiron

30. Data: 2015-10-17 04:54:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"glob" <r...@g...com> wrote in message
> [...]

i ta przeźroczysta spódnica to chyba własnie taki motyw.
I myślę że nie jestem osamotniony w swoich skojarzeniach :-)

Ubrania tak podkreślają piersi czy inne walory, że to bije bardziej niż gdyby była
naga bo by zwisały, a ta wygląda jak w stanie ciągego podniecenia.
Dlatego się tak ubierają bo szukają akceptacji, im bardziej jej pragną tym bardziej
przesadzają, co świadczy o problemach, bo stają się niewolnicami mody, tapet,
stylizacji itd. A obecna moda jest uwypuklająca seksapil i tym seksapilem desperatki
szukają akceptacji, bo tak jakoś mężczyźni sobie utworzyli, że kobieta to jest od
pasa w dół a reszta się nie liczy, więc szukają akceptacji tym na co zwracają uwagę
mężczyźni.

Obrazy z piekła
Nie odbieraj dziecku osobowości
Komu zależy na deprawacji ?