Ale gagatek: Szymon Mol (Moleke Nije)

41. Data: 2007-01-11 10:49:04

Temat: Re: Ale gagatek: Szymon Mol (Moleke Nije)
Od: "psyche ." <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napiszę inaczej odnosnie "przymusu administracyjnego" - to jest gra
> pomiędzy dobrem jednostki i jej dobrym samopoczuciem, a dobrem ogółu.
> Osoba chora na HIV i nie wiedząca o tym lub wypierająca tę informację z
> własnej psychiki może zarazić bezposrednio i posrednio wystarczająco
> dużo osób, żeby uprawniona była kontrola społeczna nad taką osobą.
> Robiąc dobrze jednostce możesz bowiem skazać na chorobę setki osób.

No wszystko ok .. tylko co w związku z tym?
Więc jak zmusić do badań? Bo przecież potencjalną jednostka o której piszesz
może być kazdy z nas.
Jak wyobrażasz sobie konrolę społeczną nad taką osobą, jeśli już... ?
Przydzielić jej kuratora na 24/dobę? :)

> Dawniej się nie pierdolili - ktoś miał trąd, to był eliminowany ze
> społeczeństwa, nie ze względu na szowinizm czy nieuzasadniony lęk, ale
> ze względu na dobro innych osób. Kameruńczyk strzelił niezłego gola
> obrońcom "wolności" - takie nowe wcielenie Konrada Wallenroda.

Uważasz zatem że należy izolować chorych na HIV ?
Dziś nie masz pojęcia czy osoby z którymi pracujesz albo spotykasz się są
chore - problem jest natury anonimowej.
Nie było zupełnie tematu dopóki nie okazło się że Kameruńczyk postanowił
zaszaleć... - raz na ileś lat zdarzają się seryjni mordercy :)

Pozdrawiam
Vicky

42. Data: 2007-01-11 10:50:41

Od: "psyche ." <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry za zamieszanie z nickami ale newsy mi leża :(

Pozdrawiam
Vicky

43. Data: 2007-01-11 10:52:37

Temat: Re: Leczenie Aids seksem
Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky wrote:

> [...]
-hiv-seksem,855631

> To już jest chyba lekko naciągane - facet nie wygląda na takiego który by w
> to wierzył :)

Oj zdziwiłabyś się - jeśli chcesz poczytać o doktorancie prawa z
Kamerunu, jego małżeństwie z Polką i o tym kim się stał
natychmiast po powrocie do kraju przodków , to polecam:
http://czytelnia.onet.pl/0,17330,0,1,nowosci.html

NeG

44. Data: 2007-01-11 11:01:02

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki<s...@l...po>

[...]
> Nie jestem specjalistą od gumek, ale zajrzałem na stronę
> http://www.leroidelacapote.com/preservatif/condoms-c
-1.html, gdzie
> jest duży wybór tychże.
> Z tego, co się zorientowałem szerokość oferowanych prezerwatyw wynosi
> od 49 mm (dla małych fiutków) przez 52-54 mm (dla standardowych
> penisów) do 60 mm (dla wielkich kutasów).
[...]

Aha, to jest chyba tak, że te podawane rozmiary to nie są rozmiary samych
prezerwatyw tylko gotowych do boju fiutów (na które dana gumka ma pasować).
Świadczy o tym to, że przy prezerwatywach XXL "długość" podają niekiedy jako
np. "> 200 mm", a przecież długość prezerwatywy ma zawsze określoną (średnią
wartość), więc nie może chodzić o gumkę tylko o fiuta we wzwodzie.

Paw.

45. Data: 2007-01-11 11:05:34

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki<s...@l...po>

[...]
> [...]
> podają niekiedy jako np. "> 200 mm", a przecież długość prezerwatywy
> ma zawsze określoną (średnią wartość), więc nie może chodzić o gumkę

W związku z tym podawana szerokość (średnica) powinna również dotyczyć
szerokości (średnicy) penisa w erekcji, na którego ma pasować dana
prezerwatywa.

Paweł

46. Data: 2007-01-11 11:26:52

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki; <eo53me$kp8$1@news.onet.pl> :

> [...]
> http://www.leroidelacapote.com/preservatif/condoms-c
-1.html, gdzie jest duży
> wybór tychże.
> Z tego, co się zorientowałem szerokość oferowanych prezerwatyw wynosi od 49
> mm (dla małych fiutków) przez 52-54 mm (dla standardowych penisów) do 60 mm
> (dla wielkich kutasów).
> Wymiary analogicznych prezerwatyw różnych producentów są w pełni
> porównywalne, a gdyby niektórzy podawali połowę obwodu zamiast tego, co się
> normalnie rozumie przez średnicę (=szerokość), musiałoby być inaczej.
>
> Może podaj jakieś konkretne przykłady albo co?

Masz prezerwatywę położoną "na płasko"/przyciśniętą - i mz. niektórzy
producenci podają to jako srednicę, podczas kiedy jest to połowa
długości okręgu vel szerokość "na płask" - podają szerokość
"spłaszczonej prezerwatywy" a nie średnicę okręgu.

Zacznijmy więc od contex'a (extra large):

1. podana średnica 34 mm
2. podana szerokość 54 mm

Z wzoru na długośc okręgu (2*Pi*r), gdzie r=17 mm połowa długości okręgu
wynosi 53,4 , więc z grubsza się zgadza.

A teraz:
durex comfort xl - podana *średnica* 57 mm;
unimil xxl - podana *szerokość* 53 mm
durex extra safe - podana *średnica* 56 mm

Liczby szczególnie się nie róznią, rozmiary opakowań na oko też, więc
średnica prezerwatyw durex'a wynosi - gdyby durex napisal prawdę r =
(57/2) / 2* Pi = 41,38 mm, co jest zgodne z mierzeniem "przez
opakowanie". Czyli tłumacz opakowań durex'a dał ciała.

Pomijam już to, że podana średnica nie odzwierciedla "możliwości"
prezerwatyw - durex w użyciu jest relatywnie mniejszy od contex'a, nie
wspominając o pewnych niemieckich prezerwatywach xxl, które ....
nadawały się dla krasnoludków. ;)

Podsumowując - durex kłamie na swoich opakowaniach i nie ma szans na
wygranie ze mną procesu o pomówienie. ;) I zapewne paru innych
producentów też.

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

47. Data: 2007-01-11 11:33:28

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Flyer<f...@p...gazeta.pl>

[...]
> Podsumowując - durex kłamie na swoich opakowaniach i nie ma szans na
> wygranie ze mną procesu o pomówienie. ;) I zapewne paru innych
> producentów też.
[...]

Dzięki za pouczające objaśnienia :)
Przekłuj im ten balon i zasugeruj im moją skromną osobę jako tłumacza -
myślę, że dałbym radę, a byłaby to ciekawa odmiana po czysto marketingowym
bełkocie, z którym ostatnio miałem do czynienia :)

Paff

48. Data: 2007-01-11 11:45:47

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

psyche .; <eo54n0$etd$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]
> może być kazdy z nas.
> Jak wyobrażasz sobie konrolę społeczną nad taką osobą, jeśli już... ?

Obowiązkowe badania przy przyjęciu do pracy z przepisem o zakazie
sekowania takich osób - skierowanie na badanie jest wystarczającym
dowodem, który pozwala wygrać sprawę w Sądzie Pracy. Ew. badania przy
każdej procedurze medycznej - ale do tego musiałoby się dołożyć Państwo
i zainwestować w opracowanie nowych szybszych i tańszych testów i
dofinansować testy. Inna sprawa, że skoro z sprawie HCV i WZB Państwo
nic wielkiego nie robi, to oznacza, że w sumie mu nie zależy. Paradoksem
sytuacji jest to, że Nasze Drogie Państwo bardziej obawia się "zarazy
homoseksulistów" niż chorób bardziej zaraźliwych, przenoszonych w ten
sam sposób, tak samo śmiertelnych i kosztujących chyba nawet więcej
(terapia interferonem).

> Uważasz zatem że należy izolować chorych na HIV ?

To był przykład ze średniowiecza. ;)

> Dziś nie masz pojęcia czy osoby z którymi pracujesz albo spotykasz się są
> chore - problem jest natury anonimowej.

Wiem o tym i zachowuję ostrozność np. w używaniu wspólnych
naczyń/napojów niewyskokowych. ;)

> Nie było zupełnie tematu dopóki nie okazło się że Kameruńczyk postanowił
> zaszaleć... - raz na ileś lat zdarzają się seryjni mordercy :)

Ja tam temat znałem i wiedziałem, ze tak jest. Mz. to źle, że "obiekt"
jest Murzynem, bo łatwiej wyprzeć temat i powiedzieć - "to dotyczy
innych/odmienych" - tak samo jak z homoseksualistami.

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

49. Data: 2007-01-11 12:37:27

Od: "Vicky" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> homoseksulistów" niż chorób bardziej zaraźliwych, przenoszonych w ten
> sam sposób, tak samo śmiertelnych i kosztujących chyba nawet więcej

Sam pomysł - fajny, tylko nie w Polsce :)
Dlaczego? - ponieważ pomimo tego że nazywamy siebie sami tolernacyjnymi to
jesteśmy zupełnie nietolerancyjni.
Każda osoba z HIV'em stałaby się jak ten wspomniany przez Ciebie trendowaty,
albo jak gej - no niestety. Nikt nic nie ma przeciwko ale każdy szepta mu za
plecami.

> Wiem o tym i zachowuję ostrozność np. w używaniu wspólnych
> naczyń/napojów niewyskokowych. ;)

No widzisz .. więc może zamiast naznaczać tych którzy i tak już są
naznaczeni lepiej by wszyscy byli uświadomieni i odpowiadali każdy za
siebie?
Przecież Twoja zapobiegliwość jest najlepszym dowodem na to że się da.

> Ja tam temat znałem i wiedziałem, ze tak jest. Mz. to źle, że "obiekt"
> jest Murzynem, bo łatwiej wyprzeć temat i powiedzieć - "to dotyczy
> innych/odmienych" - tak samo jak z homoseksualistami.

To prawda aż się prosi żeby o tym napomknąć :)
My? Polacy? W zyciu!!! :)))

Pozdrawiam
Vicky

50. Data: 2007-01-11 13:05:57

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky; <eo53un$bk8$1@inews.gazeta.pl> :

> No właśnie CI się najbardziej przechwalają ale nie miałam na myśli
> zbiorowego sexu poalkoholowego :))
> W każdym wieku jest to swoistym doznaniem, tylko inaczej się to przeżywa
> mają naście a inaczej dzieści lat, co niewątpliwie wynika z dojrzałości
> psychicznej. :)

Ale to się najbardziej słyszy.

> Jesteś dozorcą?
> :)

Sprzątaczem, ale nie takim jak z Nikity. ;)

> No jest kilka ... metod :)

Hormonalne

> Administracyjnie czyli jak? Badać obecność HIV przy każdym badaniu krwi? :)

Dokładnie

> Sugerujesz że mężczyzna wychowany wśród kobiet może stać się gejem? :)

A po co ma zostawać gejem? To raczej kobieta wychowana wśród kobiet.

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/