Ale rośnie

11. Data: 2003-04-19 22:31:16

Temat: Re: Ale rośnie
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

>         Oj Dirko,Dirko!Tym razem dałeś plamę i nieprzyjemnie
>         przegiąłeś.Trudno,Twoja sprawa.Twoja strata.
>
>                     Nie pozdrawia boletus

Ej!Boletus nie przesadzaj.Dirko jest celujący w swych
wypowiedziach.Ostatecznie to nie przedszkole.Apeluję
o sielską zgodę wśród piszących systematycznie.

Pozdrawiam Anastazy

12. Data: 2003-04-19 23:31:29

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> Hejka. Żółty powiadasz. Znaczy się brak azotu ;-)

Alez skad. Od mniszkow (a.k.a. mleczy).

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

13. Data: 2003-04-19 23:43:42

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

<b...@o...pl> wrote in message news:115d.0000014e.3ea1cbd5@newsgate.onet.pl...

> Oj Dirko,Dirko!Tym razem dałeś plamę i nieprzyjemnie
> przegiąłeś.Trudno,Twoja sprawa.Twoja strata.

Najwyrazniej Dirko sluchal plyty Werchowyny:
"Lisom, lisom, dolynamy,
Podme, myla, za hrybamy.
A my hrybiw ne zbyraly
Lem my-zme sia lubowaly."

Pozdrowienia,
Michal

14. Data: 2003-04-20 09:21:51

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2003-04-20 10:05:04

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:00cb01c3070a$e134b0e0$547c63d9@d3h6c1 Tadeusz
Smal<s...@s...pl> napisał(a):

> [...]
> nie wjechac tam z glebogryzarka
> i w pol godziny zrobic to co zabraloby by ze 2 dni
Hejka. Tadziu nie ma się nad czym zastanawiać. Wjeżdżaj. :-)
Pozdrawiam zdecydowanie Ja...cki

P.S. Czy otrzymałeś zdjęcie glebogryzary, które Ci wysłałem na priva?

16. Data: 2003-04-20 10:49:34

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> P.S. Czy otrzymałeś zdjęcie glebogryzary, które Ci wysłałem na priva?
:)
widzialem i zastanawialem sie czy to samorobka
ale brak czasu za jasnego dnia
a sil z wieczora sprawil
ze jeszcze nie odpisalem
?
moj Tescio zrobil sobie kiedys glebogryzarke z silnikiem motocyklowym
i uzywal jej do "obrabiania" truskawek
:)

17. Data: 2003-04-20 11:13:49

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:015a01c30717$1f5c70e0$547c63d9@d3h6c1 Tadeusz
Smal<s...@s...pl> napisał(a):
> :)
> widzialem i zastanawialem sie czy to samorobka

Hejka. Tadziu, musisz wracać bardzo zmęczony. :-( Nie poznałeś
oryginalnej, amerykańskiej glebogryzarki. :-)
Pozdrawiam odpoczynkowo Ja...cki

18. Data: 2003-04-20 11:35:34

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> :(> zastanawiam sie jednak
> czy jak posiekam ich  korzenie na drobne
> to czy  aby z kazdego z nich nie wyrosnie nowy mniszek
> [...]
Zrób jak radzi Dirko-"Świrko",najlepiej jak Tobie w tym pomoże.
W przyszłym roku zbijecie "kokosy" na mniszku.Takiej kasy
nie da żadna plantacja leszczyny przez 10 lat:)))

Pozdrawiam Anastazy

19. Data: 2003-04-20 11:47:43

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. Grupy Ci się chyba pomyliły, ożarty. :-)
>                    Pozdrawiam trzeźwo Ja...cki

Kto błędy wytyka sam w nie wpada:) ożarty piszemy- o żarty

Pozdrawia Anastazy

20. Data: 2003-04-20 18:03:32

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Zrób jak radzi Dirko-"Świrko",najlepiej jak Tobie w tym pomoże.
> W przyszłym roku zbijecie "kokosy" na mniszku.Takiej kasy
> nie da żadna plantacja leszczyny przez 10 lat:)))
>
> Pozdrawiam Anastazy
:)
w sumie
te mniszki nie wygladaja zle
i najwyzej bede mial caly kobierzec z mniszkow
:)
nad stawem "pozwolilem" im rosnac w pasie zalewowym
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

Budleja