Ale zabawa!!!

1. Data: 2004-04-26 08:40:53

Temat: Ale zabawa!!!
Od: "Pepe" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem sobie dzwonek do drzwi. Niby zwykła rzecz, a może sprawić taką
radochę. Dzwonek nazywa się kakadu i ma naprawdę niesamowite dźwięki -
najlepsze jest szczekanie. Bombowy pomysł!

Pepe

1. Data: 2004-04-28 08:28:32

Temat: Re: Ale zabawa!!!
Od: "marqzik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No.... taaaaa mam tyle wolnego czasu...

chyba sobie tez kupie... takiego co midi bedzie obslugiwal

i bede sobie wgrywal midki... i zmienial co godzine i sobie dzwonil...

O rany.. ale zabawa

1. Data: 2004-04-30 20:59:00

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pepe" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Kupiłem sobie dzwonek do drzwi. Niby zwykła rzecz, a może sprawić taką
> radochę. Dzwonek nazywa się kakadu i ma naprawdę niesamowite dźwięki -
> najlepsze jest szczekanie. Bombowy pomysł!

A gdzie taki dzwonek mozna dostac?
Tez taki chce!!!

1. Data: 2004-05-04 06:20:43

Od: "Pepe" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za wgrywanie własnych dźwięków jeszcze się nie wziąłem
- nie mam przewodu do komputera :-(
Ale zabawa jest i bez tego. Przychodzi taki delikwent,
wciska dzwonek, a tu dajmy na to rozlega się pukanie
albo zaryczy krowa i zdziwienie murowane :-)
Ja mam dzwonek ustawiony w takim trybie, że za każdym razem
jest coś innego i jak ktoś raz usłyszał krowę to za drugim razem
spodziewa się również krowy, a tu niespodzianka,
bo jest na ten przykład karabin maszynowy albo coś innego.
No i jest wesoło :-)))

Pepe

1. Data: 2004-05-04 06:26:06

Od: "Pepe" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie taki dzwonek mozna dostac?
> Tez taki chce!!!

Ja swój kupiłem w Castoramie.
Na stronie producenta są wypisane sklepy, w których można go kupić.
Adres strony to www.sealcom.pl

Pepe

1. Data: 2004-05-04 09:04:32

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 30 Apr 2004 22:59:00 +0200, na pl.rec.dom, Kropelka napisał(a):

> A gdzie taki dzwonek mozna dostac?
> Tez taki chce!!!

Ja mam teraz, znaczy od dawna, jakiś dzwonek, który gra, ale mi się on
absolutnie znudził i mnie denerwuje. Chciałabym mieć dzwonek, który wydaje
dźwięk gongu, kilku tonów, spokojnych, głębokich. Wiecie może, gdzie pytać
o takie dzwonki ? Widywałam dawniej coś takiego, zbudowane to było z dość
grubych rur jakby miedzianych, czy może mosiężnych, eh nie wiem, nie znam
się na tym.

--
Eva Sheers

1. Data: 2004-05-04 09:41:57

Od: arekk <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Apr 2004 10:40:53 +0200, Pepe <p...@o...pl> napisał:

> Kupiłem sobie dzwonek do drzwi.

a gdzie nabyles droga kupna taki fajny dzwoneczek?

--
Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
http://www.opera.com/

1. Data: 2004-05-04 09:44:28

Od: "Pepe" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> grubych rur jakby miedzianych, czy może mosiężnych, eh nie wiem, nie znam

Cały czas można coś takiego kupić. Nazywa się to bodajże dzwonem rurowym.
Wydaje mi się, że mieli coś takiego w Castoramie.

Muszę się przy okazji pochwalić, że w moim nowym nabytku też można
ustawić tego typu dźwięk. Są też inne zwykłe gongi, ale ja póki co wolę
te bardziej jajcarskie. Jak mi się znudzą to zawsze mogę sobie ustawić
coś bardziej klasycznego.
Ty, jak sądze, masz do czynienia z dzwonkiem z melodyjkami, a te
rzeczywiście bywają wnerwiające. Coś o tym wiem, bo moi rodzice
mają takowe cudo. Najgorsze jest to, że te głupawe melodyjki są
strasznie długie.

Pozdrawiam
Pepe

1. Data: 2004-05-04 09:48:21

Od: "Pepe" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a gdzie nabyles droga kupna taki fajny dzwoneczek?
w Castoramie

1. Data: 2004-05-04 10:11:21

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 4 May 2004 11:44:28 +0200, na pl.rec.dom, Pepe napisał(a):

> Cały czas można coś takiego kupić. Nazywa się to bodajże dzwonem rurowym.
> Wydaje mi się, że mieli coś takiego w Castoramie.

Fakt, dawno nie szukałam, myślałam tylko, że czas zmienić dzwonek ;)
Teraz zabiorę się za to poważniej :) Wprawdzie u mnie nie ma żadnych
wielkich sklepów (ubolewam, bo bardzo je lubię), ale wybiorę się do
Szczecina na zakupy. Choć i u nas można czasami coś ciekawego znaleźć.
Poszukam więc i tu :)

> [...]
> rzeczywiście bywają wnerwiające. Coś o tym wiem, bo moi rodzice
> mają takowe cudo. Najgorsze jest to, że te głupawe melodyjki są

I dość ciche. Zdarza się, że goście odchodzą sprzed drzwi, bo kiedy się
nikogo nie spodziewam i słucham muzyki, nie słyszę dzwonka w ogóle !
Stanowczo czas na zmianę ;)

--
Eva Sheers

schody drewniane