Re: Ale zabawa!!!

From: "Pepe" <p...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Ale zabawa!!!
Date: Tue, 4 May 2004 11:44:28 +0200

> Ja mam teraz, znaczy od dawna, jakiś dzwonek, który gra, ale mi się on
> absolutnie znudził i mnie denerwuje. Chciałabym mieć dzwonek, który wydaje
> dźwięk gongu, kilku tonów, spokojnych, głębokich. Wiecie może, gdzie pytać
> o takie dzwonki ? Widywałam dawniej coś takiego, zbudowane to było z dość
> grubych rur jakby miedzianych, czy może mosiężnych, eh nie wiem, nie znam
> się na tym.

Cały czas można coś takiego kupić. Nazywa się to bodajże dzwonem rurowym.
Wydaje mi się, że mieli coś takiego w Castoramie.

Muszę się przy okazji pochwalić, że w moim nowym nabytku też można
ustawić tego typu dźwięk. Są też inne zwykłe gongi, ale ja póki co wolę
te bardziej jajcarskie. Jak mi się znudzą to zawsze mogę sobie ustawić
coś bardziej klasycznego.
Ty, jak sądze, masz do czynienia z dzwonkiem z melodyjkami, a te
rzeczywiście bywają wnerwiające. Coś o tym wiem, bo moi rodzice
mają takowe cudo. Najgorsze jest to, że te głupawe melodyjki są
strasznie długie.

Pozdrawiam
Pepe