Alergia - pokrzywka - basen

1. Data: 2005-04-11 18:26:47

Temat: Alergia - pokrzywka - basen
Od: "kris" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ostatnio dopadla mnie swedzaca pokrzywka na calym ciele, bardzo szybko
znikla. Dermatolog powiedzial ze to alergia, najprawdopobniej pokarmowa.
Zapisal mi telofast i diete (chleb, marchewka, zadnego drobiu i takie tam).
Pokrzywki nie ma, od czasu do czasu pojawiaja sie 2-3 kropki, ktore dosc
szybko znikaja.
Jak mi sie telofast skonczy, to po 2 tyg. mam przyjsc na testy skorne.

Czy ja moge pojsc sobie na basen, a potem do sauny ? Czy chlor, lub gorace
powietrze moze spowodowac podraznienie skory i pokrzywka wyjdzie na nowo ?
Bardzo bym chcial pojsc na basen bo lubie, a czekac do nie-wiadomo-kiedy to
mi sie srednio usmiecha...

Bede wdzieczny za Wasze porady, lub moze wlasne doswiadczenia w tym temacie.

pozdrawiam serdecznie
Krzysiek

2. Data: 2005-04-14 10:07:00

Temat: Re: Alergia - pokrzywka - basen
Od: "Istvan" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest Przychodnia Medycyny Naturalnej KOMED w Warszawie. Maja Błaszczyszyn
może w tej sprawie skutecznie pomagać.
Tel: 628-74-82, lub 628-74-83.
Pozdrawiam

Istvan