Re: Alimenty od dziadków?

From: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Alimenty od dziadków?
Date: Fri, 28 Jan 2005 10:02:07 +0100

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ctcu87$jmh$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ale wyobraźnie masz ?
> To sobie wyobraź, że po X latach zaufania słyszysz taki text.

Dalej sobie nie potrafię wyobrazić.

> Poza tym, pomyśl logicznie - TEN facet od lat zalega z alimentami, ale nie
> zrobił badań, które (gdyby miał powody przypuszczać, że nie jest ojcem)
> mogłyby go uwolnić od obowiązku. Dlaczego nie zrobił?
> Dlaczego nie zrobi ich teraz ?

Chyba sobie musze FAQ przeczytać. Specjalnie podpiąłem się pod Pamanę, a nie
pod Eulalke, zeby było jasne że mnie TEN facet nie interesuje. Ale widac nie
jest to jasne.

> To szkoda, że zanim doszedłeś do tego momentu już obwieściłeś, że wiesz
> lepiej (wbrew temu co piszę, bo nawet nie musisz tego czytać), że
przemawia
> przez mnie "ślepa solidarność". Gratuluję obiektywizmu :D

"W każdym facecie tli sie ta niepewność, gdy mu brakuje kasy (albo nie chce
jej
wydawać) na płacenie na dziecko :D" (no szeroki usmiech na końcu oczywiście
ma załatwić sprawę ?)

"Po prostu
facet przyciśnięty do muru kąsa tak, jak może..."

I na koniec "I w sumie - lubię i cenię sobie mężczyzn, bo uważam, że
gnojowatość nie zależy od płci (są padalce-chłopy i padalce-baby)" i uwierz
mi przeczytałem to. I się z tobą zgadzam.

Tylko wiesz to tak jakby komuś przez godzinę mówić, że głupim jest ale na
koniec dodać "ale i tak cię lubię" - co to zmnienia w sensie całej
wypowiedzi ?

brow(J)arek pozdrawia (ciągle nieofensywny - ludzie nie zaperzajcie się. Z
wymiany poglądów staram się wyciągnąć coś dla siebie i zrozumieć motywy,
które kierują różnymi osobami)