Re: Alkohol, czy pic?

From: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Alkohol, czy pic?
Date: Mon, 21 Nov 2005 11:49:07 +0000 (UTC)
<dlm2mo$ncl$1@atlantis.news.tpi.pl> <op.s0hgtheu33yyat@localhost>
<dln5kp$54g$2@news.onet.pl> <op.s0hmv90g33yyat@localhost>
<dln85k$cea$1@news.onet.pl> <op.s0hon2le33yyat@localhost>
<dlnb23$kvn$1@news.onet.pl> <dlno79$bbn$1@opal.icpnet.pl>
<dlnqbk$307$1@news.onet.pl> <dlns7e$afj$1@news.onet.pl>
<dlnvd2$jbk$1@news.onet.pl> <dlo2ki$tln$1@news.onet.pl>
<dlo78t$8v5$1@news.onet.pl> <dlo8g5$fcs$1@news.onet.pl>
<dlo91i$gh8$1@news.onet.pl> <dloc5c$okq$2@news.onet.pl>
<dlojnh$g96$1@opal.icpnet.pl> <dlpbmi$5il$2@news.onet.pl>
<dlpohd$aak$1@news.onet.pl> <dlqaig$suf$3@news.onet.pl>
<dlqc93$615$1@news.onet.pl>

nie, 20 lis 2005 o 18:38 GMT: scream wrote:

> http://www.aim-digest.com/gateway/pages/moderate/art
icles/evidence.htm

> An update of evidence of the specific benefits of alcohol consumption
> (...)
> Ethanol-derived beneficial effects
>
> Some of these studies have also considered the alcoholic beverage
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> [...]
> CZY TAM JEST MOWA O PIWIE, WINIE, NALEWKACH?!?!?!?!?!?!?!

Patrz co Ci podkreśliłem, nie widzę nigdzie słowa spirit na tej stronie,
ani w badaniach, bo to jest czysty alkohol. Więc skoro on sam w sobie jest
zdrowy to czemu to jego tam nie biorą pod uwagę tylko ogólnikowo ,,alcoholic
beverage''? A może Ty nie wiesz w ogóle co czytasz?

> Obiecałeś się już nie odzywać, jeśli ktoś pokaże Ci jakąkolwiek opinie
> naukową o dobroczynnym działaniu alkoholu. Dałem link do strony z setką
> takich opinii, więc siedź już cicho. Nienawidzę takich betonów jak Ty,
> którzy nie dadzą sobie wytłumaczyć, że nie mają racji, a na przeciw
> rzeczowym argumentom wytaczając swoje "nie, bo nie, bo nie i koniec, no
> bo nie". Nie będę pisał co bym robił z takimi debilami, bo jeszcze
> wyślesz mnie za kratki, ale miło by Ci nie było i na długo byś
> zapamiętał, że myślenie nie boli.

Ty jesteś właśnie beton. Zaprzeczasz oczywistym *faktom* i nie umiesz czytać
artykułów ze zrozumieniem. Jak coś co ścina białko - podstawowy składnik
komórek, może być zbawienne dla zdrowia? Czyżeś Ty kompletnie oszalał, a
może przez to się nie chcesz przyznać do swojego wieku? Skoro on taki
zdrowy to weź Ty się napij spirytusu, to się osobiście przekonasz, kto
tu jest betonem. Widzę, że jesteś jeszcze nieopierzony, ale jak znajdziesz
kaskaderów w swoim otoczeniu, to spytaj ich jak smakuje spirytus. I naucz
się dyskutować z kulturą, albo wstydu sobie oszczędź, bo ze szczeniakami,
którzy się jarają imprezami, których nie pamiętają, nie mam zamiaru prowadzić
jałowych dyskusji. Już groby dwóch takich odwiedzam 1 listopada, więc się
zamknij, bo nie wiesz co to życie.

--
{ <http://bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa }