Re: Alkohol, czy pic?

From: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Alkohol, czy pic?
Date: Mon, 21 Nov 2005 12:26:39 +0000 (UTC)

nie, 20 lis 2005 o 12:19 GMT: medevacs wrote:

> Nie trzeba byc dziadkiem zeby sie w tej kwestii wypowiadac, wiek nie jest
> rownoznaczny z inteligencja, no chyba ze Ty sobie swoj brak inteligencji
> wlasnie wiekiem probujesz zrekompensowac.
>
> W ogole nie masz co probowac negowac tego co napisalem wczesniej o
> atomowkach, bo kazdy historyk, politolog i wojskowy Ci powie to samo. Mozna
> uwazac, ze bron atomowa jest zla itp. ale nie mozna zaprzeczac faktom.

No nikt niczego nie użył, fakt. To w Hiroszimie i Nagasaki to ktoś sobie
chyba bąka puścił po ostrej fasolce. Ale pomyśl, co by się stało jeśli ktoś by
użył po II wojnie światowej. Ciekawe, czy zaatakowane państwo by sobie
pomyślało: ,,no, oni nas atomówką, to my ich regularnym wojskiem''? Tym
bardziej, że teraz są bomby termojądrowe, które mają wystarczającą siłę, aby
wyrównać teren wielkości średniego polskiego województwa, lepiej niż
profesjonalne poziomice. To ja dziękuje za taki straszak.

> a zrobili Ci cos kiedys amerykanimi tymi swoimi tajnymi broniami???

No, ale twierdzisz, że nikt tego nie produkuje, więc skąd to wiesz?

--
{ <http://bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa }