Re: Allegrowa Policjantka Tib handluje testerami

Data: 2004-09-08 10:19:03
Temat: Re: Allegrowa Policjantka Tib handluje testerami
Od: "niezła dupa" <c...@g...pl>

Napisz coś jeszcze stara złodziejko, tak fajnie poczytać jak się plączesz w
zeznaniach, przekupo i pomagasz sobie inwektywami. Teraz już wiadomo dlaczego
w wielu perfumeriach często brakuje testerów, bo takie jak ty wynoszą pod
pazuchą.
Mój priv- c...@g...pl poproszę o udowodnienie skąd pochodzą
twoje testery.

PS. Jak sprzedaż testerów i próbek jest dozwolona, to dlaczego na nich
widnieje napis " not for sale" ?

Tib <c...@a...pl> napisał(a):

> [...]
> aukcji zapraszam na priv, zgodnie z deklaracja anonimowym, zalosnym=20
> tchorzom udowadniac niczego nie bede, innym - alez prosze bardzo, od=20
> reki sluze linkami do aukcji, na ktorych testery i probki nabylismy,=20
> zreszta wystarczy przejrzec komentarze wstecz :-)
> I tyle moich dyskusji ze zlodziejami, oszustami i anonimami, pa ;-)
>

> PS. Handel testerami nie jest nielegalny, wlasciciel perfumerii czy=20
> salonu kosmetycznego moze je wystawiac, ich pochodzenie jest legalne.=20
> Testery wystawia np. baby-doll, osiagnietych komentarzy i tytulu Super=20

h_nice_pussy.jpg