Alveo firmy Akuma - alergia

1. Data: 2005-04-13 08:50:20

Temat: Alveo firmy Akuma - alergia
Od: "Aneta Wójcik" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie czy ktos stosował z Was srodek firmy Akuma o nazwie Alveo na
jakokolwiekm postac alergii u swoich pociech??? Tesciowa mi to podsuneła i tak
sie zastanawiam czy nie podawac na stronie akumy opinie sa rewelaczyjne ale i
zdazaja sie przecwnicy takze pomyslalam ze na tym farum znajde najbardziej
obiektywne opinie...

Pozdrawiam
Aneta i Julka

2. Data: 2005-04-13 12:34:07

Temat: Re: Alveo firmy Akuma - alergia
Od: "Istvan" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

w Warszawie jest przychodnia medycyny naturalnej KOMED Maji Błaszczyszyn,
gdzie mogą rozwiązywać Twój problem. Adres: Warszawa
Al Ujazdowskie 20
Tel: 628-74-83, lub 628-74-83

Użytkownik "Aneta Wójcik" <a...@g...pl> napisał w
wiadomości news:d3imgc$kb0$1@inews.gazeta.pl...

http://www.gazeta.pl/usenet/

3. Data: 2005-04-13 16:32:34

Od: "Redtown" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na stronie akumy opinie sa rewelaczyjne

A zastanów się, jakie mają być opinie na stronie dystybutora ?

> ale i zdazaja sie przecwnicy

którzy swojej strony nie mają. Zioła raczej nie zaszkodzą, ale
remedium na wszystko nie są... Tutaj nie chodzi o leczenie !
Główną uwagę poświęca się budowaniu siatki dystrybutorów
i znajdowaniu kolejnych naiwnych nie szanujących swych pieniędzy.

4. Data: 2005-04-13 16:34:46

Od: "Redtown" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

>w Warszawie jest przychodnia medycyny naturalnej KOMED Maji Błaszczyszyn,
> gdzie mogą rozwiązywać Twój problem. Adres: Warszawa
> Al Ujazdowskie 20
> Tel: 628-74-83, lub 628-74-83

Droga Maju ! Wsadź sobie głęboko w d___ swoja przychodnię !

5. Data: 2005-04-14 10:38:27

Od: "Martyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

no i taka prawda, troszke za dorogie jest to alvea, oby tylko rzeczywiscie
butelka zawierala 100 kg ziol....
Jestem osoba malo ufna stad ta dygresja
Sama bym sie na to nie skusila, ale rodzice zafundowali mi owe ziolka. Ja
nie mialam jako takiej alergii. Mialam kolopty ginekologiczne, i ogolnie
immunologiczne. Musze przyznac ze pomoglo i to bardzo. Efekty oczyszczania
organizmu widzialam po pierwszej butlece. A jesli chodzi o alergie to nie
mam pojecia czy dziala. Hmmm napewno nie zaszkodzi, bo to ziola. Jestem po 3
butlece i wyniki sa takie: odeszly bole glowy, zmeczenie, sennosc, lepsze
samopoczucie, ale przede wszytskim odeszly ciagle stany zapalne pochwy,
fizycznie widzialam jak organizm sie oczyszczal itd.

6. Data: 2005-04-15 10:43:24

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 14 Apr 2005 12:38:27 +0200, Martyna wrote:

> [...] Hmmm napewno nie zaszkodzi, bo to ziola. [...]

Równie bezmyślnej wypowiedzi dawno nie widziałem.

Ziołami są na przykład znana i lubiana cykuta, wilcza jagoda, czy z
innych - taka choćby naparstnica. Mnóstwo "ziół" (czyli roślin w różnej
postaci) ma właściwości trujące, a sporo`_może_ zaszkodzić, jeśli będzie
stosowane bezmyślnie.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

7. Data: 2005-04-15 11:56:28

Od: "Pawel Lesniak" <p...@t...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> innych - taka choćby naparstnica. Mnóstwo "ziół" (czyli roślin w różnej
> postaci) ma właściwości trujące, a sporo`_może_ zaszkodzić, jeśli będzie

Słyszałem tez opinię o tym że istnieje też oporność na zioła za czesto
przyjmowane. Coś jak oporność na natybiotyki.
Pomijam opinie o rakotwórczym działaniu niektórych figur itp. Ale nie jestem
lekarzem i to co pisze to opinie zasłyszane

pl

Wybór lekarza - gdzie się udać.
klips rozpuszczalny przy usunięciu pęcherzyka
jaka diagnoza??
plamienia- co sie dzieje ?
swiatło jarzeniowek, a zdrowie