Amalgamat a drozdzaki z gat. Candida

1. Data: 2000-02-17 15:40:11

Temat: Amalgamat a drozdzaki z gat. Candida
Od: "niebieski ogrodnik" <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam kilka plomb amalgamatowych (wiadomo że jest w nich rtęć, która w miarę
upływu czasu przedostaje się do organizmu - powoli mnie zabija). Mam
łojotokowe zapalenie skóry (niektórzy lekarze mówią , że jest to łuszczyca)
i wiele innych chorób. Proszę o jakieś informacje na temat wpływu tych
plomb na mój organizm z uwzgednieniem m.in. tej choroby. Z góry
serdecznie dziękuję za odpowiedź.

2. Data: 2000-02-17 19:06:50

Temat: Re: Amalgamat a drozdzaki z gat. Candida
Od: Polenceusz Wojciech <w...@m...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nadkazenia, a wlasciwie zakazenia grzybami z gat. Candida albicans
pojawiaja sie najczesciej u osob ze spadkiem odpornosci miejscowym lub
ogolnym. Drugi powod to
antybiotykoterapia -po niej tez rozwijaja sie kandydozy. Lojotokowe
zapalenia skory powodowane sa takze przez brak niektorych pierwiastkow
sladowych jak np. cynk. Proponuje podniesc najpierw ogolnie odpornosc-
prearaty jezowki purpurowej ( echinacea), wit c, a najlepiej Falvit, na
skore Nizoral zgodnie z ulotka, nie uzywanie drogich syntetycznych
szamponow, nawilzanie skory za pomoca kremow z serii dla alergikow.
Jezeli kandydozy wystepuja w jamie ustnej proponuje pedzlowanie
piochtamina, tantum verde, aphtin lub sachol zel.
Bardzo wskazany jest kontakt z lekarzem.

To byla porada zwykla.
Prosze o opowiedz do grupy.

3. Data: 2000-02-18 10:27:11

Temat: Odp: Amalgamat a drozdzaki z gat. Candida
Od: "Stanley@gallAnonim" <S...@G...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2000-02-18 13:09:28

Od: "Kasia" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

zaczynam sie bac, bo ja tez mam plomby z amalgamatu :(
duzo zdrowka

5. Data: 2000-02-18 16:24:42

Od: "Iwka" <i...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Kilka slow na temat amalgamatu: tak sie sklada, ze interesuje mnie ten temat
i moge Ci powiedziec, ze w dostepnym mi pismiennictwie nie ma zadnych
DOWODOW na szkodliwe dzialanie amalgamatu srebra na organizm. Przeprowadzano
wiele roznych badan i nie wykazano ani kumulacji rteci w organizmach
pacjentow z takimi wypelnieniami, ani ich bezposredniego szkodliwego wplywu
na organizm.
Pozdrawiam-Iwka

Użytkownik niebieski ogrodnik <t...@k...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:vDUq4.8580$G...@n...tpnet.pl...

6. Data: 2000-02-22 22:59:17

Od: "Pipol" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

niebieski ogrodnik <t...@k...net.pl> wrote in message
> [...]
> serdecznie dziękuję za odpowiedź.
>
> Człowieku gdy przejdziesz się na spacerek po duzym mieście to nawdychasz
się o wiele więcej szkodliwych substancji niż plomba amalgamatowa jest w
stanie wydzielic przez sto lat.

Niezyt nosa
Niezyt nosa
DIALIZOWANI