Amantadyna niekończąca się historia

11. Data: 2021-12-19 10:29:09

Temat: Re: Amantadyna niekończąca się historia
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a a <m...@g...com> wrote:

> [...]
> perform other potentially dangerous tasks.
>

> Amantadine (Oral Route) Side Effects - Mayo Clinic
> https://www.mayoclinic.org/drugs-supplements/...
>
> More Common
> Less Common
> Rare
>
> Bladder pain
> bloody or cloudy urine
> blurred vision
> confusion
>
> See more on mayoclinic.org
>
> W Mayo Clinic ma status suplementu
>
> Amantadine Side Effects: Common, Severe, Long Term - Drugs.com
ml

> [...]
> seizures
> severe mood or mental changes
> skin rash
> slurred speech
> sore throat
> thoughts of suicide or attempts at suicide
>
> https://www.drugs.com/sfx/amantadine-side-effects.ht
ml

> nigdy , nikomu nie ujawnione przez internet
>
> Bo to silny lek na Parkinsona, pacjentów w stanie cięzki,m
> a żaden cukierek
> i na koronawirusa działa jak placebo, czyli homeopatia,
>
> jeżeli stan lekki, to gorąca herbata z cytryną i miodem też pomaga

Gdyby tak bylo, to wszyscy parkinsonowcy by sie juz dawno pozabijali, wiec
łaskawie nie p...l.
O herbacie z cytryną i miodem na koronawirusy też.

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.

12. Data: 2021-12-19 10:33:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Nie mam. Dlatego właśnie kłamiesz. W żywe oczy.

Kłamiesz.

Kłamstwo to twierdzenie rzeczy INNEJ, NIŻ SIĘ WIE.
Więc jeśli już, to tobie mogę coś ew. INSYNUOWAĆ. Używasz słów, których nie
rozumiesz.

> A to już twój problem.

Nie większy, niż oglądanie pochodu mrówek :)

13. Data: 2021-12-19 10:59:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.12.2021 o 10:33, XL pisze:
> Kłamiesz.
>
> Kłamstwo to twierdzenie rzeczy INNEJ, NIŻ SIĘ WIE.
> Więc jeśli już, to tobie mogę coś ew. INSYNUOWAĆ. Używasz słów, których nie
> rozumiesz.

Kłamstwo to mówienie nieprawdy, a zwłaszcza twierdzenie z całą
stanowczością czegoś, o czym się wiedzieć nie ma prawa. Powtarzanie
czegoś takiego z nadzieją, że ktoś postronny w to uwierzy, to sposób
działania charakterystyczny dla władzy totalitarnej oraz osób perfidnych.

--
Ewa

14. Data: 2021-12-19 11:00:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2021 o 22:40, a a pisze:

> chodzi o to,
> że mandaryna ma bardzo silne skutki uboczne

Wiadomo. Nie do mnie to kieruj.

--
Ewa

15. Data: 2021-12-19 11:12:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Kłamstwo to mówienie nieprawdy, a zwłaszcza twierdzenie z całą
> stanowczością czegoś, o czym się wiedzieć nie ma prawa. (Ciach pierdy)

Kobito, kłamstwo jest twierdzeniem czegoś niezgodnego z posiadaną(!) wiedzą
lub znajomością(!) danych faktów.
Nie znasz znaczenia słów.

16. Data: 2021-12-19 12:11:46

Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sunday, 19 December 2021 at 11:00:39 UTC+1, FEniks wrote:

> Wiadomo. Nie do mnie to kieruj.
>

> --
> Ewa
Nie wiadomo
Przemyśl tego nie ujawnial przez rok
Klepali bezmyślnie na księdze twarzy o mandarynie
a szkodliwe skutki uboczne ukrywali

Podobnie zreszta jak sie robi ze szczepionkami covidowymiw Europie

W Stanach zmarło juz po szczepieniu ponad 16.000 pacjentów, na skutek zaszczepienia a
Polska, Europa to ukrywa z premedytacją, sprzedając i promując wadliwe, szkodliwe,
paralizujące, zakrzepicowe szczepionki, bo z tego jest kasa.

17. Data: 2021-12-19 17:05:46

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.12.2021 o 12:11, a a pisze:

> Nie wiadomo
> Przemyśl tego nie ujawnial przez rok

Dobrze się czujesz? Efekty uboczne po amantadynie są znane od lat.

?

> [...]
a Polska, Europa to ukrywa z premedytacją, sprzedając i promując wadliwe, szkodliwe,
paralizujące, zakrzepicowe szczepionki, bo z tego jest kasa.

Bredzisz.
https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/kraj/artykuly
/8314447,szczepionka-na-covid-nop-smierc-statystyki.
html

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2021-12-19 18:45:01

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.12.2021 o 11:12, XL pisze:

> Kobito, kłamstwo jest twierdzeniem czegoś niezgodnego z posiadaną(!) wiedzą
> lub znajomością(!) danych faktów.

Tym bardziej kłamałaś. Podtrzymuję.

--
Ewa

19. Data: 2021-12-19 18:46:30

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
a Polska, Europa to ukrywa z premedytacją, sprzedając i promując wadliwe, szkodliwe,
paralizujące, zakrzepicowe szczepionki, bo z tego jest kasa.

Aha, czyli już tylko piec na 3 zdrowaśki nam pozostał.

--
Ewa

20. Data: 2021-12-19 21:08:26

Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sunday, 19 December 2021 at 18:46:32 UTC+1, FEniks wrote:

> [...]
wadliwe, szkodliwe, paralizujące, zakrzepicowe szczepionki, bo z tego jest kasa.
> Aha, czyli już tylko piec na 3 zdrowaśki nam pozostał.

Elizabeth, zajmowała się Sarsem, jeszcze jako studentka
a nie była to zwykła studentka, bo miliarderka finansowa

==After the end of her freshman year, Holmes worked in a laboratory at the Genome
Institute of Singapore and tested for severe acute respiratory syndrome coronavirus
(SARS-CoV-1) through the collection of blood samples with syringes.[15][17] She filed
her first patent application on a wearable drug-delivery patch in 2003.[18][19] In
March 2004, she dropped out of Stanford's School of Engineering and used her tuition
money as seed funding for a consumer healthcare technology company.[13][20]

https://en.wikipedia.org/wiki/Severe_acute_respirato
ry_syndrome_coronavirus_1

https://en.wikipedia.org/wiki/Elizabeth_Holmes

https://en.wikipedia.org/wiki/Theranos