Ambrowiec balsamiczny i inne "egzoty"

61. Data: 2003-09-15 02:46:04

Temat: Re: Ambrowiec balsamiczny i inne "egzoty"
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> wrote in message
news:bk36sn$e1g$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ale mowa była o dziecięcej naiwności,

No to drazmy dalej. Skad powstala ta dyskusja (czy ma ona
jeszcze jakis zwiazek z ogrodami?)? Od zastanawiania sie,
nad "wyrastaniem" z Tolkiena. Po prostu jedni wyrastaja,
a inni nie. Jedni i drudzy uwazaja, ze tak wlasnie jest dobrze.
Tak samo my sie tu zajmujemy ogrodami, a prawdopodobnie
wieksza czesc spoleczenstwa uwaza, ze to strata czasu i
dziecinada. No i dobrze. Najwazniejsze okazac tolerancje.
Tudziez zauwazyc, ze wszelkiego rodzaju pasje, chocby dla
nas zupelnie glupie i niezrozumiale, lacza pewne grupy ludzi.
Tak jak nas ogrody. I nie wstydzic sie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

62. Data: 2003-09-15 07:43:06

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 2 ogrody zrealizowane w pelni, dwuletni i trzyletni
> 2 w trakcie realizacji
> 1 wlasnie dzis sprzedalam (ponad 7000 m2, ufff)
> 1 zrealizowany - zielen przy bloku, ale sie do niego nie przyznam , bo
> wykonawca spaczyl caly projekt
> 2 projekty dla rodziny, nie wiem kiedy zaczna je realizowac, pewnie na
> "swiety nigdy".
> 3 beda realizowane na wiosne
> 3 ogrody, w ktorych wspoluczestniczylam w projektowaniu (w tym jeden dla
> bylej pani Minister Skarbu)
> 1 projekt obsadzenia komunalnego wysypiska smieci dla m. Poznania - czekam

Zawsze to coś. Zrób sobie stronke www. Będzie dla klientów i my sobie
pooglądamy.

Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów
PP.

63. Data: 2003-09-15 07:47:50

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zawsze to coś. Zrób sobie stronke www. Będzie dla klientów i my sobie
> pooglądamy.
>
> Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów
> PP.

Póki co, przedstaw własne dokonania:-)

Pozdrawia boletus

64. Data: 2003-09-15 08:21:01

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm> napisał

> Ogrody projektuje się (zwykle) dla laików.

Dla których ogród jest przykrą koniecznością ("dom musi stac na jakiejś
działce" - cytat autentyczny).
Ale wypada mieć.

pozdrawiam
Ewa

65. Data: 2003-09-15 08:42:03

Temat: Odp: Ambrowiec balsamiczny i inne "egzoty"
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:005a01c37987$d0aab4a0$197e63d9@d3h6c1...

U mnie truskawki jeszcze owocują i kwitną, wczoraj zjadłam trzy :-))
--
Pozdrawiam, Kaśka

66. Data: 2003-09-15 08:55:14

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Póki co, przedstaw własne dokonania:-)

Już niedługo :]

Pozdrawiam niecierpliwych
PP.

67. Data: 2003-09-15 09:06:44

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "1stgreen" <1...@w...pl> napisał w wiadomości

> Zawsze to coś. Zrób sobie stronke www. Będzie dla klientów i my sobie
> pooglądamy.

Albo przynajmniej może zdjęcia na stronę oficjalną grupy?

Pozdrawiam, Basia.

68. Data: 2003-09-15 10:22:25

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> U mnie truskawki jeszcze owocują i kwitną, wczoraj zjadłam trzy :-))
> --
:)
nazwe odmiany poprosze
:)
u mnie aktualnie owocuja tylko maliny Polana
drzewka i winorosle sa jeszcze za male
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

69. Data: 2003-09-15 14:21:51

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:007f01c379cd$b48cf8a0$987c63d9@d3h6c1...

Nie da rady, jedna odmiana od sąsiadki, druga kupiona bez nazwy :-(

Fajnie, wątek o egzotach, a my o truskawkach rozmawiamy :-)

> u mnie aktualnie owocuja tylko maliny Polana

Polany nie mam :-(
--
Pozdrawiam, Kaśka

70. Data: 2003-09-15 18:08:08

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <p...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bk2r6n$ihb$...@a...news.tpi.pl...

> Chyba, że projekty też wykonujesz za Tolkienowską walutę, a róże
przycinasz
> na planecie Małego Księcia:-)

Wiesz, moze nie tak skrajnie.
Ale chcialabym posiadac kilka (nascie) ha podgorskiego terenu z
przeplywaacym wartko strumieniem i nieograniczone fundusze by posadzic na
calosci buk zwyczajny w odmianie "Zlatia" i miec wlasne, prywatne Lothlorien
:-)))

Elfir

chyba jedank bylo sucho...
Palmiarnia