Ambulans

1. Data: 2003-06-21 16:00:28

Temat: Ambulans
Od: "Michal \(Ojejku\)" <m...@p...onet.plKONIEC> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Niedawno naszlo mnie takie pytanie, nie calkiem zwiazane bezposrednio z
medycyna, a mianowicie:
dlaczego na ambulansach napis jest w lustrzanym odbiciu?

wiecie moze skad to wynika, bylbym wdzieczny za odpowiedz,

pozdrowienia,
Michal

2. Data: 2003-06-21 16:11:22

Temat: Re: Ambulans
Od: V+ <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia (a było to 21.06.2003r. o 18:00) Michal (Ojejku) napisał:

> dlaczego na ambulansach napis jest w lustrzanym odbiciu?
> wiecie moze skad to wynika, bylbym wdzieczny za odpowiedz,

Wynika to z odbicia w lusterku ;-)

--
\_\ /_/ || pozdrawiam Szczepan
\_\ /_/ # || GG: 825329

3. Data: 2003-06-21 16:11:58

Od: "Michal \(Ojejku\)" <m...@p...onet.plKONIEC> szukaj wiadomości tego autora

> Wynika to z odbicia w lusterku ;-)

Dzieki za info ;) , moze napisz cos wiecej

4. Data: 2003-06-21 16:15:11

Od: "Tomasz M." <t...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co tu wiecej pisac? Jedziesz samochodem jako kierowca, patrzysz w lusterko
boczne lub wsteczne i widzisz napisa ambulans - cala filozofia.

--
Pozdrawiam.

Tomasz M.
#GG: 921910
http://strony.wp.pl/wp/tomaszmilewski/

5. Data: 2003-06-21 16:15:37

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal (Ojejku)" <m...@p...onet.plKONIEC> napisał w
wiadomości news:bd1vgr$ouc$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> dlaczego na ambulansach napis jest w lustrzanym odbiciu?
>
> wiecie moze skad to wynika, bylbym wdzieczny za odpowiedz,

Chodzi o to aby kierowca patrzac w lusterko samochodu widzial normalnie
napisany wyraz "Ambulans" i szybciej mogl zjechac mu z drogi.

Pozdrawiam.Magda

6. Data: 2003-06-21 16:23:42

Od: "Michal \(Ojejku\)" <m...@p...onet.plKONIEC> szukaj wiadomości tego autora

no i dzieki za info,

pozdrowienia,
Michal

7. Data: 2003-06-21 17:30:04

Od: "pawel wojciechowski" <p...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Chodzi o to aby kierowca patrzac w lusterko samochodu widzial normalnie
> napisany wyraz "Ambulans" i szybciej mogl zjechac mu z drogi.
a jak byłem młodszy i poraz pierwszy pojawiły się te napisy to byłem
przekonany ze po prostu dostali z zagranicy naklejki na szyby (takie
wewnętrzne) i bezmyślnie nakleili je na przody karetek pogotowia ;))
ale juz dorosłem
pozdrawiam paweł
--
piszac na priva USUŃ co trzeba z adresu
p...@W...poczta.onet.pl

8. Data: 2003-06-21 17:39:58

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawel wojciechowski" <p...@W...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bd24rb$d9p$1@news.onet.pl...

> [...]
> przekonany ze po prostu dostali z zagranicy naklejki na szyby (takie
> wewnętrzne) i bezmyślnie nakleili je na przody karetek pogotowia ;))

ROTFL
:-))))))))

Magda

9. Data: 2003-06-23 20:47:22

Od: "jas" <s...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

zobacz w lusterku?
> [...]
> dlaczego na ambulansach napis jest w lustrzanym odbiciu?
>
> wiecie moze skad to wynika, bylbym wdzieczny za odpowiedz,

Chemioterapia
Kręgi szyjne
picie
Lekarz ortopeda-traumatolog, chirurg